וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: זמר אופרה שר במהלך ניתוח בראשו

16.8.2015 / 9:56

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

משרד המשפטים מעכב את הקמת הוועדה לבחינת האירועים שהובילו להתאבדותו של תת-ניצב אפרים ברכה - כך נודע לוואלה! NEWS. לאחר התאבדותו של ברכה, דרשו אנשי המשרד לביטחון הפנים להקים ועדה לבחינת המקרה, אולם הם נתקלו בהתנגדות נחרצת מצד בכירי המשרד.

כמעט חודשיים אחרי הדיון בקבינט המדיני-ביטחוני על מתווה ייצוא הגז, הבוקר (ראשון) יעלה המתווה להצבעה בממשלה בגרסתו המתוקנת. המתווה צפוי לעבור ברוב גדול ורק שרים בודדים צפויים להתנגד.

בשנים 2014 ו-2015 חלה ירידה דרמטית במספר האסירים והעצירים הביטחוניים שובתי הרעב בבתי הכלא בישראל - כך עולה מנתונים שהגיעו לידי וואלה! NEWS באמצעות התנועה לחופש המידע. על פי הנתונים, מתחילת השנה ועד המחאה הנוכחית שבתו רעב 30 אסירים ועצירים בלבד.

אמנם קשה להאמין כיצד אדם נשאר ער ורגוע במהלך ניתוח מוח, אבל הנה ההוכחה שזה אפשרי: זמר אופרה מסלובניה תועד כשהוא שר במהלך ניתוח להסרת גידול מראשו. התהליך נועד לאפשר לרופאים לראות בכל רגע נתון את האזורים במוח שבהם הוא משתמש כשהוא שר, על מנת שלא לפגוע בהם. הניתוח אגב, עבר בהצלחה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה בטמפרטורות וייעשה שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully