וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ילד בן 3 נבחר לכהן כראש עיירה קטנה במינסוטה

13.8.2015 / 16:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד אמר היום כי מפלגתו לא תתמוך במתווה הגז המתוקן. בריאיון באולפן וואלה! NEWS הסביר לפיד כי המתווה החדש לא כולל פיקוח על המחירים כפי שנדרש לדבריו.

שמונה צעירים יהודים חשודים שתקפו השבוע גבר ערבי באזור פסגת זאב ופצעו אותו. לואי בכרי, בן 31 ואב לילדה, סיפר לוואלה! NEWS כי הצעירים הכו אותו במוטות ברזל ושברו לו את היד. בכרי הגיש תלונה במשטרה, והיום נעצרו שני חשודים כבני 17 בחשד למעורבות באירוע. אלא שגורמים במשטרה טוענים כי מדובר באירוע פלילי.

מניין ההרוגים בפיצוץ הענק שהתרחש באזור תעשייה בצפון-מזרח סין, עלה ל-50 - כך דיווחו הבוקר הרשויות במדינה. הפיצוץ אירע במחסן המכיל חומרים מסוכנים בנמל העיר, ויצר הדף שניפץ את זגוגיות הבניינים באזור.

הכירו את ראש העיר של דורסט מינסוטה: ג'יימס טאפט בן השלוש. שמו של טאפט הצעיר עלה בהגרלה שנערכת שם מידי פעם כדי לקבוע מי יעמוד בראש העיירה שבה חיים 22 בני אדם. פוליטיקה כנראה עוברת בגנים כי גם אחיו בן השש של טאפט, רוברט, כיהן כראש העיר עד שהחליט לפרוש לגמלאות.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully