וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מיקי מאוס הציע נישואים לנסיכה אלזה

13.8.2015 / 13:59

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ראש הממשלה נתניהו התייחס היום למתווה הגז המתוקן שעליו הוסכם אתמול. "אני בטוח שלאחר כל בחינה אפשרית נעביר אותו ברוב גדול של קולות, ובצדק", אמר נתניהו במסיבת עיתונאים. לדבריו, "הכסף הזה ישמש אותנו לבריאות, לחינוך, לרווחה".

כתב אישום הוגש היום נגד תושב מזרח ירושלים הנאשם שניסה להצטרף לדאעש – כך הותר לפרסום. על פי כתב האישום, הצעיר ניסה להיכנס לסוריה דרך טורקיה, אך נעצר לאחר שדרכונו לא היה בתוקף.

לפחות 76 בני אדם נהרגו ועוד מאות נפצעו בפיגוע בשוק השיעי בצפון-מזרח בגדאד. משאית קירור בה הוטמן חומר נפץ התפוצצה במרכז השוק. דאעש לקח אחריות לפיגוע.

לא בכל יום רואים מחזה כזה באמצע הדרך: מיקי מאוס מציע נישואים לאלזה מהסרט לשבור את הקרח. בני הזוג כריס וקלייר התכוונו להשתתף באירוע צדקה כשהם לבושים בבגדי דמויות דיסני האהובות. קלייר לבושה כאלזה, נסעה ברכבה לאירוע כשלפתע נעצרה על ידי המשטרה בצד הדרך. אלא שבמקום דוח, היא קיבלה הצעת נישואים. היא אמרה כן והם חיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית וללא שינוי של ממש במידות החום. מחר – התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully