וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | מדרגות לגן עדן: צפו בדור הבא של הזיקוקים

13.8.2015 / 9:13

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

שר האנרגיה יובל שטייניץ מסר אמש (רביעי) כי הושג הסכם עם חברות הגז. במסגרת המתווה החדש תוקן סעיף היציבות, וכעת תוכל הכנסת לערוך שינויים בחוק כך שמחירה של יחידת גז יהיה נמוך יותר. המתווה יובא לאישור הממשלה כבר ביום ראשון הקרוב.

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט לסגור את תיק החקירה נגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי במסגרת פרשת הרפז – כך דווח אמש בחדשות ערוץ 2. לפי הדיווח, הודעה רשמית בנושא תימסר בעוד כמה שבועות.

היום צפוי להיות היום העמוס ביותר הקיץ בנמל התעופה בן גוריון וככל הנראה גם העמוס ביותר מאז הקמתו. יותר מ-77 אלף בני אדם צפויים לצאת ולהיכנס מחר לארץ דרך הנמל ב-453 טיסות נכנסות ויוצאות. על פי ההערכות, בכל שלוש דקות בממוצע ימריא או ינחת מטוס.

כולנו מכירים את זיקוקי הדי-נור המרהיבים שמתפוצצים בשמיים בחגיגות יום העצמאות. מעצב מסין פיתח את הדור הבא של הזיקוקים האלה – זיקוקים שיוצרים סולם המטפס לעננים. הזיקוקים עשויים משילוב של חומר נפץ ומתכת ומגיעים לגובה של 500 מטרים.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully