וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל שלוש דקות טיסה: היום צפוי להיות העמוס בשנה בנתב"ג

יותר מ-79 אלף בני אדם צפויים לעבור בנמל התעופה ב-457 טיסות נכנסות ויוצאות. בשל העומס הצפוי, מומלץ להגיע לשדה שלוש שעות לפני הטיסה ולבצע רישום מוקדם באינטרנט. רכבת ישראל הודיעה שדיילים מטעמה יסייעו לנוסעים. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

היום (חמישי) צפוי להיות היום העמוס ביותר הקיץ בנמל התעופה בן גוריון וככל הנראה גם העמוס ביותר מאז הקמתו. יותר מ-79 אלף בני אדם צפויים לצאת ולהיכנס מחר לארץ דרך הנמל ב-457 טיסות נכנסות ויוצאות. על פי ההערכות, בכל שלוש דקות בממוצע ימריא או ינחת מטוס. על פי נתוני רשות שדות התעופה, כ-40 אלף נוסעים יצאו היום מישראל ו-37,600 נוסעים ייכנסו לארץ. לפי רשות שדות התעופה, חודש אוגוסט הינו החודש ששובר את שיאי כל הזמנים, עם יותר משני מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב"ג.

בשל העומס הרב הצפוי קוראים ברשות שדות התעופה לציבור הנוסעים להגיע שלוש שעות לפני שעת הטיסה. בנתב"ג פועלים במתכונת מיוחדת כבר מהחודש שעבר ותגברו בנמל את כוח האדם. היום אף צפוי תגבור מאסיבי יותר כדי לעמוד בעומס בעמדות הבידוק הביטחוני, בעמדות הצ'ק אין, בבדיקת המזוודות ובאולמות הנוסעים.

עוד בוואלה!NEWS:
אחרי שבוע: דאעש בסיני הוציא להורג את החטוף הקרואטי
"עדיין בסכנת חיים": אחמד דוואבשה בן ה-4 עבר ניתוח להשתלת עור
"מנהיג צפון קוריאה הורה על הוצאתו להורג של סגן ראש הממשלה"

תורים ארוכים באולם ההמראות בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
קוראים לנוסעים להגיע שלוש שעות לפני הזמן. נתב"ג/מגד גוזני

כמו כן, ממליצים בנתב"ג לבצע רישום מוקדם לטיסות דרך אתרי האינטרנט של הנמל, או של חברות התעופה. בנוסף, נמסר כי על מנת להקל על התור בביקורת הדרכונים, מומלץ להשתמש בקורא היד האוטומטי.

עבור המגיעים לאסוף נוסעים ותיירים שנוחתים, ממליצים ברשות שדות התעופה להתעדכן באתר האינטרנט של נתב"ג לגבי מועד הנחיתה, ולהגיע לאיסוף בסמוך לשעה המיועדת. על מנת להקל על התנועה בסביבת נמל התעופה, במשטרה ממשיכים בפעולות אכיפה בנתיב המכונה "דרך הקמצנים" בכניסה לטרמינל 3. שם, נהגים רבים חונים את כלי הרכב שלהם מול הכניסה על מנת לחסוך את התשלום על החניון, וחוסמים את נתיב הנסיעה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תורים ארוכים באולם ההמראות בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
בנתב"ג ממליצים להשתמש בקורא היד האוטומטי בביקורת הדרכונים/מגד גוזני

בתוך כך, רכבת ישראל הודיעה אתמול כי היא תפעיל שירות דיילים ייעודי בתחנת נמל התעופה, על מנת לסייע לרבבות הטסים לחו"ל שיגיעו לנמל התעופה ברכבת. השירות יפעל כשבועיים, החל מיום ראשון 16 באוגוסט ועד 31 באוגוסט, בימים ראשון עד חמישי. הדיילים יוצבו ברציפי תחנת הרכבת בנתב"ג ויסייעו לנוסעים לעלות ולרדת מהרכבות עם מזוודותיהם. השירות יפעל 24 שעות ביממה.

היום העמוס ביותר בנתב"ג, אוגוסט 2015. מגד גוזני
היום העמוס ביותר בנתב"ג, אוגוסט 2015/מגד גוזני
היום העמוס ביותר בנתב"ג, אוגוסט 2015. מגד גוזני
היום העמוס ביותר בנתב"ג, אוגוסט 2015/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully