וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנהיג צפון קוריאה הורה על הוצאתו להורג של סגן ראש הממשלה"

סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית דיווחה כי קים ג'ונג און הורה על הוצאתו להורג של צ'ו יונג-גון בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם. זאת לאחר שסגן ראש הממשלה העביר ביקורת על תכנית סביבתית של המנהיג

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און הורה על הוצאתו להורג של סגן ראש הממשלה צ'ו יונג-גון בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם - כך דיווחה היום (רביעי) סוכנות הידיעות הדרום-קוריאנית "יונהאפ". לפי הדיווח, הסגן הוצא להורג בירייה בחודש מאי לאחר שהביע ביקורת על תכנית סביבתית של המנהיג.

משרד האיחוד של קוריאה הדרומית, שאחראי לקשרים של סיאול עם פיונגיאנג, מסר בהצהרה שהגיע לידי סוכנות הידיעות רויטרס שצ'ו לא נראה בציבור בשמונת החודשים האחרונים וכי המשרד עוקב מקרוב אחרי המצב. סוכנות הריגול של קוריאה הדרומית לא התייחסה לדיווח.

הסוכנות מסרה לאחרונה כי המנהיג הידק את אחיזתו בשלטון בדרכים אכזריות, שכללו את הוצאתם להורג של 70 בכירים במשטר בפיונגיאנג. בסוף 2013הורה הדיקטטור על הוצאתו להורג של ג'אנג סונג-תאק, בעלה של דודתו ומי שהיה בעבר האיש השני בחשיבותו במשטר הקומוניסטי, לאחר שהואשם בבגידה. כמו כן, באפריל דווח כי שר ההגנה היון יונג-צ'ול הוצא להורג אף הוא בשל חוסר נאמנותו למנהיג.

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג-און במפגש עם וטרנים של הצבא, יולי 2015. רויטרס
קים ג'ונג און/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully