וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו נפגשה עם פעילות שלום ששבתו רעב: "פנו לאבו מאזן"

משה שטיינמץ

13.8.2015 / 0:06

רעיית ראש הממשלה זימנה לפגישה ארבעה פעילות בתנועה, ארבעה שבועות לאחר שהקימו מאהל מול בית ראש הממשלה ושבתו רעב במחאה על היעדר תהליך מדיני. "התקיימה שיחה פתוחה, כנה ונוגעת ללב", אמרה אחת מהן

שרה נתניהו אירחה "נשים עושות שלום" בבית ראש הממשלה. צילום: לשכת ראש הממשלה, מערכת וואלה! NEWS
שרה נתניהו עם פעילות "נשים עושות שלום"/מערכת וואלה! NEWS, צילום: לשכת ראש הממשלה

ארבעה שבועות לאחר שהקימו מאהל מחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים שבו הן שובתות רעב, נפגשו אתמול (רביעי) פעילות מארגון "נשים עושות שלום" עם שרה נתניהו. בפגישתן הציעה רעיית ראש הממשלה ליזום פעילות מחאה בראש ובראשונה מול בתיהם של ראשי ההנהגה הפלסטינית ברמאללה, כדי שיפעלו לחידוש המשא ומתן המדיני.

"אשמח אם אבו מאזן יבוא לביתנו בירושלים כדי לדבר עם בעלי על הדרכים להבטיח שלום וביטחון לשני העמים", אמרה. "גם בעבר אירחנו אותו כאן בחום רב".

ב-8 ביולי הקימו הפעילות את מאהל "צום איתן", המציין שנה למבצע "צוק איתן" ברצועת עזה, בקריאה לקידום הסכם מדיני. כמה פעילות בתנועה, בהן ד"ר ריחאב עבד אל-חלים, לילי וייסברגר, ורדית קפלן ושלי פורמן הוזמנו לפגישה אישית עם רעיית ראש הממשלה.

עוד בוואלה! NEWS:
צפו: יעל אבקסיס צמה מול בית רה"מ למען חידוש תהליך השלום
אבו מאזן מאיים: בספטמבר יחול שינוי דרמטי ביחסים עם ישראל
א-סיסי אירח נציגים מיהדות ארה"ב: שלום עם הפלסטינים יפגע בדאעש

שרה נתניהו אירחה "נשים עושות שלום" בבית ראש הממשלה. צילום: לשכת ראש הממשלה, מערכת וואלה! NEWS
שרה נתניהו אירחה "נשים עושות שלום" בבית ראש הממשלה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: לשכת ראש הממשלה

במהלך השיחה, שנמשכה כשעתיים, אמרה נתניהו כי ראש הממשלה פועל ללא הרף למען שלום וביטחון לבני עמו, ושהוא וכל בני משפחתם רוצים יותר מכל דבר אחר שלום, ביטחון, שגשוג ורווחה לכלל אזרחי ישראל.

חלק ניכר מהשיחה עסק בתחושותיהן של נתניהו וחברות התנועה כאימהות לחיילים. נתניהו ציינה כי ראש הממשלה, כאח שכול בעצמו, מכיר היטב את מחיר המלחמה. "בשנה הבאה ימלאו 40 לנפילתו של יוני נתניהו, עשר שנים יותר מאשר שנות חייו", אמרה.

"התקיימה בינינו לבין רעיית ראש הממשלה שיחה פתוחה, כנה ונוגעת ללב", סיפרה ורדית קפלן, ממשתתפות המפגש. "התרשמנו שהגברת נתניהו מרבה לפעול לקידום נושאים חברתיים הקרובים ללבה כפסיכולוגית חינוכית. גם אם אין בינינו הסכמה מלאה על הדרך המדינית, כולנו חולקות תקווה משותפת לשלום ואמונה כי ביכולתן של נשים להיות כוח מניע לקידום הידברות בין עמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully