וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הפתק שמצאה אם לילד חולה על חלונה ריגש את הרשת

11.8.2015 / 14:54

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

בג"ץ צפוי לפרסם היום פסק דין בעתירה שהגישו ארגוני זכויות אדם נגד תיקון החוק למניעת הסתננות. לקראת הפסיקה כתבה שרת המשפטים איילת שקד בעמוד הפייסבוק שלה כי "אם יבוטל החוק, המשמעות תהיה הכרזה על דרום תל אביב כמתקן שהייה רשמי למסתננים".

מעצרו של ישי שליסל, החשוד ברצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים לפני כשבועיים, הוארך היום בעשרה ימים. כמו כן, נחשד שליסל גם בשישה ניסיונות רצח.

משרד החוץ בטורקיה הודיע היום כי ביקורו של שר החוץ של איראן מוחמד זריף, שבמהלכו היה אמור לדון עם מקבילו על המשבר בסוריה, נדחה. לא נמסרו פרטים נוספים, אולם קיימת מחלוקת בין שתי המדינות בנוגע לדרך לסיום המלחמה הממושכת.

אם מאוסטרליה שבילתה כמעט עשרה ימים עם בנה בבית החולים, התעצבה לגלות על הרכב שלה דוח חנייה. אלא שהעצב התחלף במהרה בהתרגשות, כשלדוח צורף פתק מאישה בשם לורה שבו נכתב: "ראיתי את הדוח שהוצמד לרכבך. אני בטוחה שמה שאת עוברת בבית החולים קשה מספיק אז שילמתי אותו עבורך". האם פרסמה את התמונה בפייסבוק והודתה ללורה על תמיכתה.

תחזית מזג האוויר: מחר ללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully