וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חכה בחוץ": נערים הכו בן 16 כי הרעיש בבית הקולנוע

11.8.2015 / 10:57

הנער פגש בחבורה מחוץ לבית הקולנוע סינמה סיטי בראשון לציון ושם הוכה נמרצות. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל משברים בלסת. נער בן 17 נעצר באילת בחשד למעורבות באירוע

סינמה סיטי בראשון לציון. שי אוקנין
טענו שהרעיש במהלך הסרט. סינמה סיטי/שי אוקנין

בילוי של בני נוער בשבוע שעבר הפך עד מהרה לאירוע מסוכן, כאשר נער בן 16 הוכה נמרצות, נפצע ואף נותח לאחר מכן. הנער הותקף, על פי החשד, בידי חבורת נערים, משום שלדבריהם, לא שמר על השקט בעת הקרנת סרט בקולנוע סינמה סיטי. הנער הובהל לבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל משברים בלסת, וכמה ימים לאחר מכן, הצליחה המשטרה לעצור את אחד החשודים באירוע.

בחקירה של משטרת ראשון לציון, בפיקודו של ניצב-משנה איציק מנשה, עלה כי הקטטה החלה במגרש מחוץ לבית הקולנוע. החשוד בתקיפה, יחד עם כמה נערים נוספים, אמר לקורבן: "חכה בחוץ" במהלך ההקרנה, לאחר שלטענתם הוא וחבריו הרעישו. לאחר מכן פגשה בו החבורה מחוץ לאולם הקולנוע ושם תקפו אותו באגרופים והביאו לאשפוזו.

במהלך החקירה, שנוהלה במחלק הנוער של התחנה, עלה שמו של החשוד שנעצר והוא אותר ונתפס באילת. החשוד, בן 17 מחולון, הועבר לחקירה במשטרת ראשון לציון והיום הוא שוחרר למעצר בית בבית משפט השלום בעיר. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מרד במונופול הרבנות? אין בשורה ברשת הגיור החדשה
שופטי בג"ץ נגד נתניהו: "מי בעל הבית האמיתי במשרד הבריאות?"
בת 16 נפלה אל מותה בעכו, ככל הנראה בזמן שתלתה כביסה

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully