וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב תקף את מנהל הלהקה המואשם בעבירות מין: "אני השטן שלך"

6.8.2015 / 13:38

בכתב האישום שהוגש נגד משה זאדה, מנהל להקת "אפרוחי באר שבע", מיוחסות לו עבירות חמורות של תקיפה מינית. על פי האישום, נהג לשדל את הנערים לביצוע מעשים מגונים, לעתים בתשלום. אביו של אחד הנערים התעמת עמו בבית המשפט: "תוריד את הכיפה, לא אשכח אותך"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט השלום בבאר שבע נגד משה זאדה, מנהל להקת "פרחי באר שבע", המואשם בתקיפה מינית של 13 ילדים ונערים. לפי כתב האישום, נהג מנהל הלהקה לבצע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים, שרובם חברים בלהקה, תוך איומים לפרסם את מעשיהם. הפרשה נחשפה לאחר שחלק מהנערים, שפחדו תחילה מאיומיו, הסכימו לדבר ושוחחו על הנושא עם הוריהם.

במהלך הדיון בבית המשפט התפתח עימות בין אחד מהורי הילדים לזאדה. "אני אראה לך מה זה, אני מדבר אליך בעדינות עכשיו", אמר ההורה לזאדה. "אני כולי רותח עליך. אני מחכה לך בקוצר רוח והבטחתי פה לא לדבר, אבל אני לא אשכח אותך. אני השטן שלך. אני אראה לך מה זה לשמור על ילד. חתיכת חרא, תוריד את הכיפה. אמרתי לך לשמור על הילד".

לקריאה נוספת בנושא:
מנהל להקת נוער בבאר שבע חשוד במעשי סדום בחברי הלהקה: "מזעזע"
"הרס את הילדים": ההורים זועמים על מנהל הלהקה מבאר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאשם חשוד שביקש מהנערים להצטלם מבצעים בעצמם מעשים מגונים ולשלוח לו. זאדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי כתב האישום, גרם זאדה לילדים לצלם את איברי המין שלהם ולהסריט עצמם כאשר הם מבצעים בעצמם מעשים מגונים, ולאחר מכן לשלוח לו את התמונות והסרטונים. באחד המקרים, ביקש זאדה מאחד הילדים לבצע בו מין אוראלי ודרש ממנו שלא לספר על המעשה לחבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איים על הילדים שיפרסם את הסרטונים

במקרה אחר, הציע הנאשם לקטין אחר להגיע לביתו תמורת 400 שקלים. כשהקטין הגיע, ביקש ממנו זאדה להוריד את בגדיו. תחילה הקטין סירב, אך לאחר שמנהל הלהקה איים עליו, הסכים וביצע בו מין אוראלי מחשש שיפגע בו.

עורך דינו של הנאשם, תומר אוריינוב, מסר טרם הדיון: "עוד לא ראיתי את הראיות בתיק, אך מדובר באדם עם נסיבות חיים מאוד קשות ומורכבות. התמונה עוד תתבהר בבית המשפט. זהו תיק לא פשוט, ואחד הדברים שנשקול הוא פנייה לבדיקה פסיכיאטרית לאור הנסיבות".

זאדה נעצר בעקבות תלונה שהוגשה על ידי הורי הנערים בתחילת חודש יולי בתחנת באר שבע שהובילה לפתיחה בחקירה. סגן מפקד התחנה ציין כי מדובר באירוע חמור מאוד של ניצול בעל סמכות את מעמדו כמנהל הלהקה לשם סיפוק צרכיו, תוך ביצוע בנערים מעשים מגונים. לדבריו, "מדובר היה בחקירה מורכבת ורגישה שלוותה על ידי גורמים מקצועיים".

לפניות לכתב יניר יגנה: yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully