וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים אחרי שנשרפה מכוניתו: רימון נמצא בבית ראש העיר קריית ים

5.8.2015 / 18:58

בחצר ביתו של דוד אבן צור התגלה רימון רסס שלא התפוצץ, על אף שהוא נמצא תחת אבטחה לאחר שרכבו עלה באש בתחילת השבוע. בעירייה מעריכים שצור מאוים בשל התבטאויותיו נגד מקרי האלימות האחרונים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

שלושה ימים אחרי שנשרפה מכוניתו של ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, נמצא הערב (רביעי) רימון רסס שלא התפוצץ בחצר ביתו. חבלן הוקפץ למקום והיחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף פתחה בחקירה. אבן צור נחשב לדמות מאוימת ונמצא תחת אבטחה, לכן מדובר באירוע חריג עוד יותר.

בליל יום ראשון האחרון עלתה באש מכוניתו של אבן צור ברחוב מורן בעירו. נזק כבד נגרם לכלי הרכב, אולם לא היו נפגעים. מעדויות במקום עלה כי לשריפה קדם קול נפץ, ובמשטרה בודקים את האפשרות שהאש נגרמה מפיצוץ מטען שהונח תחת כלי הרכב.

לקריאה נוספת:
הוריו של הצעיר שנעצר בצו מנהלי: "אולי זו לא מדינה דמוקרטית"
תיעוד נדיר מתוך הלהבות: הכבאים נלחמים באש ליד ירושלים
צפו: פיצוץ מוקשים בשדה של 250 דונם ברמת הגולן

מכוניתו של ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, שהוצתה. כיבוי והצלה מחוז חוף,
"חשבנו שזה טיל של חיזבאללה". מכוניתו של צור לאחר שנשרפה, השבוע/כיבוי והצלה מחוז חוף

מקורביו של ראש העיר ובעירייה מעריכים כי הרקע להצתת המכונית הוא התבטאות של אבן צור בפייסבוק בגנות פעולות האלימות בשבוע האחרון. לדברי המקורבים, לא הופנו לעבר ראש העיר כל איומים ולא היה כל אירוע שיכול היה לרמוז על הצפוי. "מאחר שלא היו איומים קודמים שהופנו לראש העיר, התחושה היא שמדובר בעוד פיגוע שנאה בעקבות פוסט שאבן צור העלה בסוף השבוע", אמרו בעירייה.

פוסט המדובר בפייסבוק קרא אבן צור להתנגד לאלימות שפשתה בחברה הישראלית. "דווקא היום ט"ו באב, חג האהבה, כאשר מסביב אנחנו עדים לעוד ועוד גלויי שנאה ואלימות והבטן של כולנו מתכווצת, זו השעה לעצור, לאהוב ולכבד האחד את השני. זו השעה להיזכר במצווה החשובה ביותר שלנו - ואהבת לרעך כמוך, שבה מקופלת תמציתה של כל תורת ישראל. בואו נפסיק לשנוא, לריב ולהתקוטט האחד עם השני", כתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההערכות הן שהניסיונות לפגוע בצור הם בשל דבריו בפייסבוק. הפוסט המדובר של ראש עיריית קריית ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה שעות לאחר שמכוניתו נשרפה שחזר אבן צור את הלילה הדרמטי. "בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר שמענו פיצוץ עז שהרעיד את כל השכונה", אמר לוואלה! NEWS. "בהתחלה חשבנו שנפלה טיל מלבנון על הבית שלנו, אבל בהמשך הבנו שלא החיזבאללה שיגר אותה".

לאבן צור שני ילדים, חייל ונערה בת 17, אך בעת האירוע הוא ורעייתו היו לבדם בבית. "למזלנו הבת שלנו חזרה מבילוי עם חברים רק חצי שעה אחרי האירוע. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אילו היא הייתה חוזרת הביתה ברגע הפיצוץ", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully