וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ הטיסות: הוארך מעצר "סוכנת הנסיעות" שהונתה לקוחות

4.8.2015 / 19:12

בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרה של ילנה ארושנוב, תושבת דימונה, שפעלה כסוכנת נסיעות בלתי מורשית. לפי החשד, היא רימתה לקוחות שהזמינו ממנה כרטיסי טיסה וחבילות נופש שלא סופקו בהיקף של יותר ממיליון שקל

צילום: דוד קורן, עריכה: ליאור קירשנר

בית משפט השלום בבאר שבע הורה היום (שלישי) על הארכת מעצרה בשישה ימים של ילנה ארושנוב, תושבת דימונה בת 33, החשודה כי התחזתה לסוכנת נסיעות והונתה עשרות לקוחות בהיקף של יותר ממיליון שקלים. יחידת ההונאה של משטרת המחוז הדרומי עצרה שלשום את האישה, שאינה מוגדרת כסוכנת מורשית, לאחר שבשבועות האחרונים הצטברו עשרות תלונות נגדה. על פי החשד, הלקוחות הזמינו דרכה כרטיסי טיסה ונופשים לחו"ל, אך כשהגיע מועד החופשה – הם לא קיבלו דבר בתמורה ונדחו על ידיה בשלל תירוצים.

החשודה עבדה מול משרדי נסיעות מוכרים בבאר שבע, שדרכם הייתה אמורה להזמין את כרטיסי הטיסה עבור לקוחותיה. לאחר שאלו לא קיבלו את הכרטיסים שהזמינו, הגיעו חלקם למשרד הנסיעות שלה בדימונה, ומצאו אותו סגור. כשניסו להשיגה בטלפון, היא התחמקה בטענה שהיא מאושפזת ועוברת טיפולים בבית החולים.

לאחר שנותרו ללא כספם וללא הטיול שהזמינו, הגישו לקוחותיה של האישה עשרות תלונות נגדה במשטרת דימונה. נגד החשודה הוצא צו מעצר וצו עיכוב יציאה מהארץ, ובפשיטת בלשי יחידת ההונאה של המחוז הדרומי על ביתה נמצאו חומרים וראיות הקושרות אותה לביצוע ההונאה. לבסוף, נעצרה האישה בחשד לעבירות של קבלת דבר במרמה, זיוף ושימוש במסמך מזויף.

עוד בוואלה!NEWS:
הרצח בכפר דומא: המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור המחבלים
אחרי רצח הפעוט: מקורבו של נתניהו נפגש עם אבו מאזן בעמאן
אלף בני אדם הגיעו להלוויית החייל הבודד מגולני: "כולנו עם אחד"

אישום: תושבת דימונה התחזתה לסוכנת נסיעות והונתה עשרות לקוחות. דוד קורן
מעצרה הוארך בששה ימים. החשודה/דוד קורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully