וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הרג ססיל האריה: חברות אמריקניות לא יטיסו חיות בר שניצודו

4.8.2015 / 17:43

חברות התעופה אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד איירליינס לא יאפשרו העברת פגרים של אריות, נמרים, פילים, קרנפים ותאואים. זאת בצל הסערה שעורר רופא השיניים האמריקני, שצד את האריה המפורסם בזימבבואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולטר פלמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלוש חברות תעופה אמריקניות הודיעו היום (שלישי) כי הן אוסרות על העברת אריות, נמרים, פילים, קרנפים ותאוים שנהרגו בידי ציידים – זאת ברקע הסערה הבינלאומית שקמה אחרי הרג האריה ססיל בזימבבואה בחודש שעבר.

חברת "אמריקן איירליינס" הודיעה כי תצטרף להחלטותיהן של "דלתא איירליינס" ושל "יונייטד איירליינס" לאסור על הטסת פגרי החיות המוכרות באפריקה בכינוי "חמש הגדולות". החיות נחשבות לנחשקות ביותר בקרב הציידים בשל הקושי הרב להרוג אותן במסע ציד רגלי.

אוהבי חיות ברחבי העולם יצאו במתקפה חריפה נגד תחרויות ציד אחרי שנודע כי וולטר פלמר, רופא שיניים אמריקני, הרג את ססיל, אריה בעל רעמה שחורה נדירה שהיה פופולרי בקרב המבקרים בפארק הלאומי הוואנגה שבזימבבואה.
"דלתא איירליינס", החברה האמריקנית היחידה שמקיימת טיסות ישירות בין ארצות הברית ליוהנסבורג, מסרה כי תבחן יחד עם הרשויות בארצות הברית ועם ארגונים נוספים אם להסכים להעביר גם חיות אחרות במטוסיהן.

לקריאה נוספת בנושא
סערת האריה ססיל: האם גם אחיו נורה למוות בידי ציידים?
רופא השיניים שצד אריה מפורסם והפך לאיש השנוא באמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully