וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מטפלת בבית אבות גונבת את כספה של קשישה ניצולת שואה

28.7.2015 / 11:30

נכד של אחת הקשישות בבית אבות יוקרתי בשרון התקין מצלמה בחדרה לאחר שהיא התלוננה באוזניו כי כספה נגמר במהירות. בעקבות התיעוד נעצרה עובדת המקום בחשד לגניבה וייתכן כי פעלה כך באופן שיטתי

עריכה: גדי וינסטוק

עובדת בבית אבות יוקרתי בשרון חשודה כי גנבה באופן שיטתי את כספם של לפחות שני קשישים, ניצולי שואה, בני 84 ו-86. מצלמות שהתקינו בני משפחתה של אחת הקשישות הביאו לחשיפת החשודה בעת מעשה. בעקבות התמונות, נעצרה החשודה על ידי חוקרי משטרת גלילות והיא הודתה בגניבה וחקירתה נמשכת.

תחילתה של הפרשה לפני כמה ימים, אז קשישה ניצולת שואה המתגוררת בבית האבות פנתה לבני משפחתה והתלוננה שנגמר לה הכסף שהם הביאו לה כדמי כיס, על אף שלא רכשה דבר מה מיוחד. תחילה חשבו בני המשפחה כי בשל גילה ומצבה הרפואי היא מתקשה לזכור היכן הניחה את הכסף שהפקידו בידיה, אך בשלב מסוים החליט הנכד של הקשישה להתקין מצלמה נסתרת בחדרה ולבדוק מה עולה בגורל הכסף של סבתו.

עוד בוואלה!NEWS:
שקד על הפינוי בבית אל: "הטעיה והפרת סיכומים ייענו באותו מטבע"
"יש לי בית": מזל אראמי וילדיה נכנסים לדירה אחרי חודש ברחוב
בשל איום דאעש: "אבטחת נסראללה תוגברה, נע רק במנהרות"

תיעוד: עובדת בבית אבות בשרון גונבת כסף מקשישים. צילום מסך
עובדת המקום שולפת את הארנק מתיקה של הקשישה/צילום מסך

לאחר שהתקין את המצלמה, הפקיד הנכד בידי סבתו סכום כסף שאותו הניחה בארנקה. כמה שעות אחר כך נצפתה במצלמה המטפלת של הקשישה בבית האבות כשהיא נכנסת לחדר במטרה לסדר אותו. על פי החשד וכפי שעולה מהמצלמות, המטפלת פתחה את התיק של הקשישה, שלפה את הארנק והוציאה את הכסף שהיה בו. מיד אחר כך היא הניחה את המזומנים בכיס הסינר שלה ואילו את הארנק והתיק השיבה למקומם.

הנכד מיהר לעדכן את חוקרי מרחב ירקון של משטרת תל אביב אשר עצרו את המטפלת בת ה-40 תושבת המשולש. בחקירתה הודתה בגניבה. כמו כן, עלה חשד כי פעלה באותה שיטה וגנבה את כספו של ניצול שואה אחר שדר בבית האבות.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully