וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר נער יהודי שתיעד עצמו בהר הבית צועק "מוחמד חזיר"

27.7.2015 / 10:55

המשטרה עצרה את הנער שצילם סרטון, אשר נחשף בוואלה!NEWS, ובו הוא נשמע מתגרה במוסלמים באזור הר הבית. הפרובוקציה נעשתה לאחר שהמהומות אתמול במקום שככו, אולי בניסיון ללבות שוב את האש שיצרה פעילת ימין אחרת אשר קיללה את הנביא

עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה עצרה הבוקר (שני) נער יהודי, שצילם אתמול סרטון שבו הוא נשמע צועק "מוחמד חזיר" בהר הבית, ואשר נחשף בוואלה!NEWS. שוטרי מרחב דוד עצרו את החשוד עם הגיעו לכותל המערבי, ככל הנראה בעת שניסה שוב לעלות להר הבית, והוא הועבר לחקירה. "נגלה אפס סבלנות כלפי כל ניסיון להפר את שלום הציבור ונפעל בנחישות למצות את מלוא הדין עם כל מי שינסה לעשות כן, מכל צד שהוא וללא משוא פנים", נמסר מהמשטרה בעקבות המעצר.

פרקליטו של הנער, עו"ד איתמר בן גביר, אמר: "לא ברור האם משטרת ירושלים אינה מבינה או לא רוצה להבין את החלטות בית המשפט. במקום לעצור את המתפרעים הערבים שעושים פרובוקציות וקוראים קריאות הסתה נגד יהודים בהר הבית כל העת היא בוחרת לעצור דווקא את צד המותקף".


עוד בנושא
"מוחמד חזיר" הופך לתופעה: עוד תיעוד של פרובוקציה בהר הבית
יידויי אבנים והשלכת בקבוקים: תיעוד מהומות ט' באב בהר הבית
בכיר חרדי בירך על שליטת הווקף בהר הבית: "חסד שבתוך החורבן"

המשטרה פרצה להר הבית בעקבות התפרעויות של צעירים מוסלמים, יולי 2015. חטיבת דובר המשטרה
כוחות משטרה בהר הבית, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

אתמול, צום תשעה באב, פרצו מהומות בהר הבית, בעקבות פרסום סרטון אחר בסוף השבוע, שבה נראתה צעירה יהודייה, אביה מוריס, מתעמתת עם נשים ערביות בסמוך למתחם וקוראת לעברן אף היא קריאות בגנות נביא האיסלאם. במהלך המהומות התבצרו מפגינים ערבים במסגד אל-אקצא במתחם הר הבית והשליכו אבנים, זיקוקים ובקבוקי תבערה בעת שמתפללים יהודים שהו במקום לרגל תפילות תשעה באב. כוח לוחמי משטרה ומג"ב פיזר את המתפרעים באמצעות רימוני הלם. במהלך האירועים נעצרו שלושה פלסטינים וארבעה שוטרים נפצעו באורח קל מידויי אבנים.

הסרטון של הנער אשר נעצר הבוקר צולם לאחר שהמהומות במקום שככו אתמול, אולי בניסיון ללבות שוב את האש שהציתה מוריס, אשר נעצרה ביום שישי בביתה שבמאחז אחיה. "האמירות של היהודים כלפי הערבים בימים אחרונים הם תגובה למאות פעילים ופעילות שמקללים את העם היהודי, פוגעים בקודשי ישראל ומסיתים לרצח יהודים", אמר גורם בימין. "הצד היהודי חוטף וחוטף וחוטף, וצריך להבין שיש אנשים שמתקשים לשתוק ולהבליג". חקירתה של מוריס נמשכת ולא ברור אם יוגש נגדה כתב אישום. בכל מקרה, מוריס מבחינתה מתכוונת להמשיך בפעילות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אביה מוריס, צעקה 'מוחמד חזיר' באזור הר הבית. פייסבוק, צילום מסך
מוריס ובני משפחתה/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • הר הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully