וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג בחברת אמבולנס פרטית גנב ארנק מאישה לאחר מותה

26.7.2015 / 0:07

נהג בן 46 בחברת אמבלונסים העובדת עם המשטרה בפינוי גופות מזירות פשע ותאונות דרכים, נעצר לאחר ששוטר הבחין בו בשעת המעשה. בחקירתו הודה במעשה וכעת נבדק אם היה מעורב במקרים נוספים

אזיקים. אורי לנץ
אזיקים/אורי לנץ

נהג של חברת אמבולנס פרטית העובדת עם המשטרה, נעצר שלשום (שישי) בחשד שגנב את ארנקה של אישה שנמצאה בביתה בגבעתיים ללא רוח חיים, אותה נקרא לפנות. אחד השוטרים ראה אותו מכניס יד לכיס מכנסיה של האישה המתה ומוציא ממנו את ארנקה, שהכיל כמה מאות דולרים. בחקירתו הודה החשוד, בן 46, תוך זמן קצר בגניבה, והחוקרים בודקים אם היה מעורב במקרים נוספים. הוא הובא אמש לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוחלט לשחררו למעצר בית לעשרה ימים.

חברת האמבולנסים מסייעת למשטרה בפינוי גופות מזירות תאונות דרכים, רצח או מקרי מוות אחרים. על פי ההערכות כעת יידרשו במשטרה לבחון מחדש את המשך ההתקשרות עם החברה.

עוד בוואלה!NEWS:
צעיר גנב טלפון ממסעדה באשדוד, ותקף את המלצרית. צפו בתיעוד
חזר לזירת הפשע – ונתפס: כייס נעצר בנתב"ג לאחר שזוהה במצלמות
תיעוד: עובד לשעבר בבית אבות פורץ לדירת קשיש וגונב ממנה רכוש

בשנה שעברה נעצרו נהג אמבולנס של חברה פרטית ועוזרו בחשד כי בחמישה מקרים שונים בזזו רכוש וכסף מגופות שנקראו לפנות. החקירה החלה בעקבות גניבה של מכשיר טלפון סלולרי וכסף מגופתו של קורבן תאונת דרכים קטלנית בעת שהגיעו לפנותו מן הזירה. במהלך החקירה, הגיעו לידי השוטרים עדויות ממשפחות של הרוגים, על כך שמגופות קרוביהם נעלמו חפצים אישיים, תכשיטים וכסף. לפני כחודשיים הורשע הנהג בשתי עבירות גניבה במסגרת הסדר טיעון, ונגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות.

(עדכון ראשון: 20:05)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully