וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: עובד לשעבר בבית אבות פורץ לדירת קשיש וגונב ממנה רכוש

12.7.2015 / 21:15

תושב קלנסווה בן 45 מואשם כי פרץ ארבע פעמים לדירות בבית אבות שבו עבד בצפון השרון עד לפני חצי שנה. זאת, באמצעות מפתחות שנותרו ברשותו עוד מהימים שהיה מועסק. הוא תועד באחת הדירות באמצעות מצלמת אבטחה

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: מתן חדד

עובד לשעבר בבית אבות בשרון מואשם שפרץ וגנב רכוש רב מדירות של קשישים שהתגוררו במקום. זאת, באמצעות מפתחות שנותרו ברשותו עוד מהימים שהיה מועסק. לרוע מזלו הוא תועד באחת הדירות באמצעות מצלמת אבטחה, ונעצר.

בשבוע שעבר התקבלה בתחנת שדות תלונה על פריצה לדירה בבית אבות בצפון השרון. על פי התלונה נגנבו משם פריטים יקרי ערך וכסף מזומן. שוטרי תחנת שדות בפיקודו של סגן-ניצב משה פינצי פתחו בחקירה שבמהלכה עלה החשד כי אדם שעבד במקום לפני כחצי שנה קשור למעשה, ולמעשים דומים.

בסיוע שוטרי מג"ב אותר ונעצר החשוד, תושב קלאנסווה בן 45. בחיפוש בביתו נתפס רכוש חשוד כגנוב. מחקירתו עלה כאמור כי היה ברשותו מפתח שאיתו נהג לפרוץ לדירות של דיירי בית האבות. עם תום החקירה הוגש נגד האיש כתב אישום על חלקו בארבעה מעשי שוד, ובנוסף בקשה לעוצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "אנו מייחסים חומרה רבה למבקשים לנצל את פגיעותה של האוכלוסייה האמורה, ופעלנו בנחישות על מנת להביא החשוד לדין במהרה", אמר סנ"צ פינצי.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
אביו של גל בק תוקף את הפרקליטות: "לא הגיוני שהתיק לא ייפתח"
מחשש לדליפת חומר מסוכן: נסגרו תחנות הרכבת בנהריה ובעכו
תיעוד: מח"ט בנימין יורה למוות במיידה האבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully