וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג תקף את נתניהו: מטפטף חרדות בלב העם לאורך שנים

25.7.2015 / 16:48

יו"ר האופוזיציה ביקר את ראש הממשלה בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו לקראת צום תשעה באב: "לישראל דרוש מישהו שינהיג אותה, לא מישהו שיפחיד אותה". הליכוד בתגובה: "נתניהו מצביע על הסכנות כפי שהן"

צילום: דוד קורן, ירון אברהם; עריכה: מתן חדד

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס היום (שבת) לציון צום תשעה באב ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ראש המדינה שלנו, בנימין נתניהו, משתמש במה שאני קורא לו 'תסמונת תשעה באב', כדי לטפטף חרדות עמוקים בלב העם", כתב הרצוג בעמוד הפייסבוק שלו. לטענתו, נתניהו עושה זאת "באופן עקבי מזה שנים, ברטוריקה קבועה, דבר המשפיע באופן לא מאוזן על התחושות הלאומיות שלנו".

הרצוג הוסיף: "לישראל דרוש מישהו שינהיג אותה, לא מישהו שיפחיד אותה. גם אני מכיר באיומים החמורים העומדים מולנו. איני קורא להתעלמות מהם. אנחנו לא חיים בשבדיה או בשוויץ, אבל אני כן מציע לקרוא את מגילת איכה בעין מאוזנת יותר. עין של תקווה וביטחון עצמי. להפנים את לקחיה, אבל להתבונן במציאות באופן חרדתי פחות, אחראי הרבה יותר ולהבין את הסכנה החמורה שנובעת ממנהיגות חסרת אחריות שאיננה יוזמת ואיננה משנה מציאות".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי הרצוג: "מדבריו של הרצוג אפשר להסיק שהאיראנים בכלל מפתחים גרעין למטרות שלום, בחיזבאללה שוקדים בימים אלה על תכנית לפיתוח התיירות בצפון והסרטונים של דעאש - זה בכלל מדע בדיוני. עכשיו חזרה למזרח התיכון - בשעה שמדינת ישראל ניצבת בפני אתגרים בטחוניים עצומים בכל החזיתות, טוב שראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בוחן את המציאות בעיניים מפוקחות, מצביע על הסכנות כפי שהן ופועל בנחישות ובאחריות הנדרשת למען ביצור בטחונה של ישראל".

עוד בנושא פוליטי-מדיני
יעלון: "שירת 'התקווה' כתנאי להשתלבות בחברה? הסתה"
הסערה הבאה? שקד מקדמת מחדש את החוק שיקל להרשיע נאשמים בטרור

יצחק הרצוג, יו"ר סיעת המחנה הציוני, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
"נתניהו משתמש בתסמונת תשעה באב". הרצוג/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully