וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הדריסה בחוף בחדרה: הנהגים ממשיכים לצפצף על החוק

שלומי גבאי

26.7.2015 / 0:06

המשטרה ורשות הטבע והגנים חילקו במסגרת מבצע אכיפה משולב עשרות דוחות לנהגים מחדרה עד נהריה, שנצפו נוסעים בסמוך לקו המים תוך סיכון המתרחצים. האישה שנדרסה בשבת שעברה עדיין מאושפזת בבית החולים במצב בינוני

צילום: שלומי גבאי

שבוע לאחר האירוע שבו נהג ג'יפ דרס משתזפת בחוף בחדרה לאחר שהתקרב לקו המים, ביצעה אתמול (שבת) המשטרה ורשות הטבע והגנים במבצע אכיפה משולב נגד התופעה בכל המחוז, מחדרה עד נהריה.

במבצע השתתפו מאות שוטרים ופקחים, וכן מסוק שחג כל העת באוויר, וחולקו עשרות דוחות לנהגים שנצפו נוסעים עם רכבם במרחק עשרות מטרים מהחוף. במקרה אחד אף תועד ג'יפ עוקף את הבטונדות של עיריית חדרה שהוצבו בחוף שבו נדרסה המשתזפת. חלק מהנהגים יזומנו לשימוע בפני קצין משטרה, שבסמכותו להחרים את כלי הרכב ולשלול את רישיון הנהיגה.

עוד בוואלה!NEWS:
אישום: דרס משתזפת על החוף - וגרם לה לשברים בצלעות
ימים לפני שדרס אישה בחוף בחדרה, כבר נשלל רישיונו של הנהג
קנסות נמוכים וזלזול בפקחים - כך נמשכת תופעת הדהירה בחופים

מבצע אכיפה נגד כלי רכב שיורדים לקו המים בחוף בחדרה, שבוע אחרי הדריסה. שלומי גבאי
רכב שתועד חונה בחוף בחדרה, היום/שלומי גבאי

בחמישי האחרון הוגש כתב אישום בבית משפט השלום שבחדרה נגד חן יצחקיאן, תושב פרדסיה בן 30, בגין דריסתה ופציעתה של האישה ששכבה על חוף הים. האישה, תושבת העיר בת 38, נפגעה באורח בינוני והיא מאושפזת עדיין בית החולים הלל יפה שבעיר. כתב האישום מייחס ליצחקיאן נהיגה פוחזת ברכב, עבירה על איסור הנהיגה בחוף הים ונהיגה בקלות ראש. מעצרו של יצחקיאן הוארך עד להחלטה אחרת.

על פי כתב האישום, יצחקיאן הגיע לפני שבוע יחד עם אשתו ותינוקת לחוף הים בצפון חדרה ברכבו, ג'יפ טויוטה, והחנה את הרכב בחניה של החוף. בכתב האישום נכתב כי כאשר יצחקיאן ומשפחתו ביקשו לעזוב את המקום, הוא הלך להביא את הרכב, נסע לתוך חוף הים עד למרחק של מטרים ספורים מקו המים, ולאחר שבני המשפחה נכנסו לרכב החל בנסיעה לעבר הכביש. אז, כך לפי כתב האישום, דרס יצחקיאן את האישה - אשר שכבה לבדה על החוף במרחק של 15-10 מטרים מקו המים - עלה על גופה עם הגלגל הקדמי והפך אותה על בטנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מבצע אכיפה נגד כלי רכב שיורדים לקו המים בחוף בחדרה, שבוע אחרי הדריסה. שלומי גבאי
הבטונדות שהציבה עיריית חדרה כדי למנוע התקרבות של כלי רכב לחוף/שלומי גבאי

בכתב האישום מצוין כי אנשים ששהו בחוף החלו לצעוק לעבר יצחקיאן, וזה עצר את רכבו כשהמתלוננת הייתה מתחתיו. כוחות מד"א שהגיעו למקום חפרו מתחת לרכב ופינו אותה לבית החולים. האישה סובלת משברים בשבע צלעות, שבר בעצם הכתף, שטפי דם תת עוריים בגולגולת וסימני חבלה.

(עדכון ראשון: 17:50)

הארכת מעצר לחן יצחקיאן שדרס בחורה על חוף הים בחדרה, בית המשפט בחדרה. יולי 2015. שלומי גבאי
הארכת מעצר של חן יצחקיאן, המואשם בדריסת המשתזפת בחוף בחדרה/שלומי גבאי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully