וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג ההסעות ששכח לוקה בנפשה ברכב: איני האחראי היחיד למותה

שלומי גבאי

24.7.2015 / 14:01

מעצרו של ויסאם חג'יר, החשוד בגרימת מותה ברשלנות של האישה בת ה-62, הוארך ב-5 ימים בבית משפט השלום בחיפה. "על המשטרה להתמקד בכמה אחראים ולא רק בו", אמר אחד מפרקליטיו

הארכת מעצרו של וסאם חג'יר נהג ההסעות החשוד ששכח אישה ברכבו וגרם למותה 24 יולי 2015. ערן גילווארג
נהג ההסעות סאם חג'יר בעת הדיון בהארכת מעצו בבית משפט השלום בחיפה, היום/ערן גילווארג

בית משפט השלום בחיפה האריך הבוקר (שישי) בחמישה ימים את מעצרו של נהג ההסעות החשוד ששכח שלשום ברכבו לוקה בנפשה שאותה אסף יחד עם אחרים מהוסטל בעיר. למחרת נקבע מותה של האישה, בת 62, בבית החולים.

עו"ד סנדי מרון, המייצגת את הנהג החשוד בגרימת מוות ברשלנות, ויסאם חג'יר בן ה-43 מחיפה, הגישה ערר על הארכת המעצר לבית המשפט המחוזי בעיר, אך זה נדחה על ידי השופטת יעל וילנר, שהותירה את ההחלטה על כנה.

עו"ד חמודי מסרי, המייצג גם הוא את חג'יר, אמר היום: "מדובר באירוע קשה ומצער מאוד, שאין ספק שהמשטרה צריכה לחקור. עליה להתמקד בכמה אחראים לאירוע ולא רק בנהג עצמו. איך ייתכן שלא ספרו את כל הנוסעים שהיו ברכב? כיצד לא הבחינו המלווים כי חסרה נוסעת? הרי לכל חוסה יש מלווה שתפקידו לפקח עליו".

עוד בוואלה!NEWS:
יעלון תוקף: "שירת 'התקווה' כתנאי להשתלבות בחברה? זו הסתה"
הסערה הבאה? שקד מקדמת מחדש את "חוק הטרור"
טורקיה הפציצה עמדות דאעש בסוריה בתגובה לפיגועים

הארכת מעצרו של וסאם חג'יר נהג ההסעות החשוד ששכח אישה ברכבו וגרם למותה 24 יולי 2015. ערן גילווארג
הארכת מעצרו של וסאם חג'יר נהג ההסעות החשוד ששכח אישה ברכבו וגרם למותה 24 יולי 2015/ערן גילווארג

"פעולות החקירה טרם הסתיימו אך אינם מחייבות את השארת החשוד במעצר, שכן אין הוא יכול לשבש את החקירה", הוסיף. לדבריו, "טרם התקבלה חוות דעת רפואית לגבי סיבת המוות של הגברת ואיננו יודעים האם לקתה בדום לב או התעלפה טרם נשכחה ברכב".

"מרשי יתן את הדין אם יורשע אך כעת זה לא המקום לדון בכך ואין כל סיבה להחזיקו מאחורי סורג ובריח בשלב זה", אמר לפני הדיון בבית המשפט, שבו כאמור נדחה הערר.

זוהי הארכת המעצר השנייה של חג'יר, שנעצר שלשום על ידי משטרת חיפה. על פי החשד, חג'יר גילה את האישה ברכבו כמה שעות אחרי שהוריד את כל הנוסעים מלבדה. הוא פינה אותה במצב קשה לבית החולים כשהיא במצב קשה וסובלת מהתייבשות. אתמול, שעות ספורות לאחר שנקבע מותה, האריך בית משפט השלום בעיר את מעצרו ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully