וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שברה חלון רכב כדי לחלץ פעוטה - הבעלים דרש פיצוי

23.7.2015 / 9:29

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

שרת המשפטים איילת שקד אמרה אמש במהלך דיון במליאת הכנסת כי הפרקליטות פתחה מחדש את תיק החקירה בפרשת דריסתו של הנער גל בק. בתום גביית העדויות יוחלט אם להגיש כתב אישום, אמרה שקד.

פלסטיני בן 53, נהרג הבוקר ושני בניו נפצעו במהלך ניסיון מעצר מבוקש שביצעו חיילי צה"ל ביישוב בית אומר שבגדה - כך דווח בסוכנות הידיעות "מען". על פי הדיווח, החיילים נכנסו לבית והותקפו על ידי הפלסטיני, שניסה למנוע את מעצר בנו. בתגובה הגיבו החיילים בירי, ממנו נהרג האיש.

דרמה במליאה: מועמדת הליכוד לוועדה למינוי דיינים, נאווה בוקר, לא נבחרה בהצבעה החשאית שנערכה לפנות בוקר. במקומה, נבחרו ח"כ רויטל סוויד מהמחנה הציוני וח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה. לוועדה למינוי שופטים נבחרו ח"כ נורית קורן מהליכוד וח"כ רוברט אילטוב מישראל ביתנו.

פעוטה בת שנתיים שהושארה בתוך רכב לוהט בקנזס חולצה על ידי עוברי אורח. עובד בחנות סמוכה הבחין בפעוטה והזעיק עזרה. מנהלת החנות ועוברי אורח שברו את החלון וחילצו את הפעוטה בשלום. מקוממת יותר היא העובדה שהדודים של הילדה שהגיעו כעבור זמן קצר, טענו כי השאירו אותה ברכב לכמה דקות בלבד, וביקשו לקבל פיצוי על הנזק שנגרם לשמשת הרכב.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה בטמפרטורות והכבדה בעומס החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully