וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אבישי שנהרג בשוויץ: "אין לי טעם בחיים בלעדיו"

שלומי גבאי

23.7.2015 / 1:38

יעקב שוורצברג, שבנו נהרג שלשום בתאונת צניחה, אמר לוואלה!NEWS: "חרב עליי עולמי. זו מכה קשה שאין לי איך להתמודד אתה". האב, שאיבד בשנה האחרונה גם את אחיו ואביו, הוסיף: "היה ילד מיוחד ואהוב"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

יעקב שוורצברג, אביו של אבישי בן ה-28 שנהרג שלשום בתאונת צניחה בשוויץ, סיפר אמש (רביעי) לוואלה!NEWS על תחושותיו הקשות. שוורצברג, שאיבד במהלך השנה האחרונה גם את אביו וגם את אחיו, אמר בבכי מר כי "אין לי טעים להמשיך" בחייו. "חרב עליי עולמי, איבדתי את בני יחידי, המלאך שלי. איך אוכל להמשיך מכאן? זוהי מכה קשה, אין דרך להתמודד אתה", אמר.

"לפני שנה איבדתי את אחי ממחלה קשה", סיפר האב. "לפני ארבעה חודשים איבדתי את אבי, שהיה ניצול שואה, ועכשיו איבדתי את בני יחידי היקר לי מכל, הפרח שלי, הדבר שאהבתי יותר מכל דבר בחיי. אני בוכה ואני שבור. אני יודע שאין יום שלא אבכה בחיי. אין לי טעם להמשיך ולחיות בלי אבישי".

עוד בוואלה!NEWS:
תיעוד: פעילי להב"ה מציתים את בית הספר הדו-לשוני בירושלים
התיק קורס: החשודים המרכזיים ברצח עו"ד חכם שוחררו למעצר בית
חמאס מודה לראשונה: החל שיקום הבתים שנהרסו כליל ב"צוק איתן"

אבישי שוורצברג ההרוג הישראלי בתאונת הצניחה בשוויץ, יולי 2015. באדיבות המשפחה, באדיבות המצולמים
אבישי שוורצברג במהלך צניחה/באדיבות המצולמים, באדיבות המשפחה

לדבריו, "אבישי, מגיל קטן, היה מצטיין בכל והיה מושלם. בגיל חמש, כששאלו אותו מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול, הוא אמר בבטחה 'אני רוצה להיות אבישי'. הוא סיים את תיכון ליאו בק בחיפה בהצטיינות והתגייס לצבא, שם שירת כמתכנת. בצבא הבחינו מיד בכישורים המיוחדים שלו. אבישי היה חובב מושבע של ספורט אקסטרים וככה בעצם מצא את מותו. הוא היה חובב צלילה ותעופה. אני לא מבין איך משלוש אפשרויות שונות להינצלות כלום לא עבד. לא המצנח הראשי, לא המצנח הרזרבי ולא האופציה להיאחז בחבר שצונח לידך".

האב סיפר עוד כי נהג לשוחח עם בנו באמצעות מסרונים. "הוא סיפר לי שהוא נהנה מאוד. לא ידעתי שהוא נסע לחופשה בשוויץ, עד שקיבלתי טלפון ממשרד החוץ שהסביר לי שקרתה תאונה", אמר. "חשבתי שזה בכלל קרה בארצות הברית. אבישי היה אהוב על כולם. הוא היה ילד מיוחד. אני קורא לכל מי שהכיר אותו בבית הספר, בצבא ובחיים להגיע להלוויה שלו ולחלוק לו כבוד אחרון".

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

(עדכון ראשון: 20:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully