וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מאמין שאתה עוזב לפניי". אובמה נפרד מג'ון סטיוארט

נשיא ארצות הברית התארח בפעם השביעית והאחרונה ב"דיילי שואו" והחליף עקיצות עם המנחה המיתולוגי. על הפרק: הסכם הגרעין, דיק צ'ייני ותובנה פילוסופית

צילום: מתוך התכנית "The Daily Show", עריכה: גדי וינסטוק

נשיא ארצות הברית ברק אובמה התארח הלילה (רביעי) בתכנית הלילה "הדיילי שואו" בהנחיית ג'ון סטיוארט, כחלק ממסע הפרידה של הקומיקאי מתפקידו, והתייחס לכמה מהנושאים הבוערים על סדר היום של ארצות הברית בנימה משועשעת. "אני יודע מה אני עושה. הרבה מהעבודה שעשינו בתחילת הדרך הניבה פירות לאחרונה", אמר הנשיא על הישגיו מהתקופה האחרונה, בהם הסכם הגרעין בין איראן והמעצמות. הנשיא אף התלוצץ על מבקרי העסקה שטוענים כי "אם דיק צ'ייני היה משתתף בשיחות, הכול היה בסדר".

אובמה גם הודה שהרבה מהמטרות שלו לא יושגו כשיעזוב את הבית הלבן בינואר 2017. "אף פעם לא תגיע ליעדים שלך", הסביר אובמה בצורה פילוסופית, "כי אם אתה מגיע לכל היעדים שהצבת, זה אומר שלא הצבת לעצמך רף מספיק גבוה. אנחנו לא כובשים שער כל הזמן, אבל אנחנו מניעים את הכדור קדימה". הוא הוסיף התחייבות כי לקראת סיום כהונתו יספיק לטפל במאבק בהתחממות גלובלית ובשימוש בדלקים מזהמים.

עוד ידיעות על ארצות הברית:
אובמה: "ההתנגדות לדיון עם איראן נשמעת טוב - אך לא משיגה דבר"
"להיות בעל חשבון ב'אשלי מדיסון' זה כמו ללכת עם המאהבת ברחוב"
יום היסטורי: ארה"ב וקובה מחדשות את היחסים הדיפלומטיים

הנשיא ברק אובמה מתראיין אצל ג'ון סטיוארט בתכנית "דיילי שואו" בפעם האחרונה, 22 ביולי 2015. רויטרס
"אני אוציא צו נשיאותי שיאסור עליך לעזוב את התכנית". אובמה וסטיוארט/רויטרס

הנשיא ניצל את הבמה כדי לדבר על המורשת שלו, לצחוק על יריביו ולעקוץ בידידות את סטיוארט, שידוע בדעותיו הליברליות הקרובות למשנתו, אף שהאחרון לא בזבז הזדמנויות למתוח ביקורת סאטירית על אובמה בעבר. לפני בחירות 2012, כשאובמה התארח אצל סטיוארט, המטה של אובמה אף האשים את סטיוארט שהוא קטל את הנשיא ולא חס עליו.

"אני לא מאמין שאתה עוזב לפניי", עקץ אובמה שכהונתו מסתיימת בעוד שנה וחצי, "אני אוציא צו נשיאותי שיאסור על ג'ון סטיוארט לעזוב את התכנית". סטיוארט ייפרד מתכניתו בעוד שבועיים אחרי 16 שנים בערוץ קומדי סנטרל. האווירה בין השניים הייתה כצפוי ידידותית, וניכר שהעקיצות שהם החליפו היו יותר מלטפות מפוגעניות. זו הייתה הופעתו השביעית של אובמה ב"דיילי שואו" בשש וחצי שנות כהונתו בבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully