וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר זוכה מאונס ומעשה סדום בשתי אחיות: "יש צדק בעולם"

יהושוע בריינר, כתב לענייני משפט, וואלה!NEWS

22.7.2015 / 9:50

שנתיים אחרי ששתי קטינות מהשומרון, בנות 11 ו-14, התלוננו נגד אמיר בן ה-25 בטענה שביצע בהן עבירות מין חמורות והפכו את חייו ל"סיוט", זיכה אותו בית המשפט. "הסתכלו עליי כעבריין, התחלתי לחשוב כמה שנים אשב בכלא"

אילוסטרציה. ShutterStock
"אי אפשר לתאר את ההרגשה כשהסיוט הזה מאחוריך"/ShutterStock

"אי אפשר לתאר את ההרגשה הזאת כשאתה מבין שכל הסיוט הזה מאחוריך", כך מספר לוואלה!NEWS אמיר (שם בדוי), שזוכה שלשום (שני) בפעם השנייה מעבירות מין חמורות ובהן אונס, מעשים מגונים ומעשה סדום. "אחרי כמעט שלוש שנים שבהן כולם מסתכלים עלייך כאנס, מתרחקים ממך ושמים עלייך תוויות - פתאום אתה מבין שיש צדק בעולם".

הסיוט, כפי שמגדיר אותו אמיר, בן 25, החל ב-2013, אז פנו למשטרה שתי אחיות, בנות 11 ו-14, אשר התגוררו עמו באותו יישוב בשומרון, וטענו בפני חוקרי המשטרה כי הצעיר אנס אותן שנתיים קודם לכן. י', האחות הגדולה, טענה כי אמיר, אותו הכירה היכרות שטחית, החל לנשק אותה בכל חלקי גופה, ביצע בה מעשה סדום בניגוד לרצונה ובהמשך אף הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי.

אם לא די בכך, אחותה הקטנה מ טענה אף היא כי אמיר ביצע בה עבירות מין בניגוד לרצונה. בין היתר סיפרה לחוקריה כי אמיר הזמין אותה לביתו, שם הפשיט אותה מבגדיה ואנס אותה, תוך שהוא מכאיב לה וגורם לה לדימום. עוד טענה כי אמיר אף הזהיר אותה "שלא תעשה לו בעיות עם המשטרה".

בעקבות הדברים ולאחר חקירת המשטרה הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אמיר, ובו יוחסו לו כאמור עבירות מין חמורות. אמיר הכחיש לאורך כל חקירותיו את המעשים.

עוד בוואלה!NEWS:
המתלוננת עומתה עם כדורגלן העבר: "אתה אנסת אותי"
חשד: חיילת נאנסה בבסיס עובדה של חיל האוויר
"אם לא תתפשטי אספר להורים שלך": איומי החשודים בפדופיליה

"כולם מסתכלים עלייך כעבריין, אתה לא יכול לצאת עם בחורות ולא יכול להסתובב ברחוב"

"פתאום באמצע החיים עוצרת אותך המשטרה, זורקת אותך לכלא ומתחילה להגיד לך שאתה אשם באונס", הוא משחזר. "התחלתי להשתגע. לא הבנתי מאיפה התיק הזה נפל עליי. זו הייתה תקופה קשה ביותר. אתה מסתובב ביישוב, נכנס לחנות ומישהו מסתכל עלייך ואומר 'הנה הגיע האנס' - ולא רק של אישה אחת, אלא של שתי נשים. אתה מבין מה אמירה כזאת עושה לבן אדם?".

"הסתובבתי כמעט שלוש שנים עם התווית הזאת", סיפר. "כולם מסתכלים עלייך כעבריין, אתה לא יכול לצאת עם בחורות, לא יכול להסתובב ברחוב והכי קשה זה שפשוט אין לך מה לעשות בעניין. הכי קשה היה חוסר הוודאות של מה יהיה. עוברות לך בראש המחשבות הכי קשות: מה יקרה אם אורשע על משהו שלא עשיתי בכלל, כמה שנים אני אשב בכלא? אתה הופך להיות אדם שבור".

השופט: אולי י' עברה אירועים מיניים, אבל קשה להאמין לה

כבר בתחילת המשפט התגלו בעיות קשות בעדותה של האחות הצעירה. בין היתר חשף סנגורו של אמיר, עו"ד אריאל עטרי, כי המתלוננת הצעירה הגישה שנה קודם כמה תלונות על עבירות מין שביצעו בה לכאורה גברים אחרים. בסופו של דבר, חזרה בה הפרקליטות מהגשת האישומים בעניינה, מה שהביא לזיכויו של אמיר בעבירת האינוס באחות הצעירה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
השופט: "קשה לקבוע ממצאים ברורים על פי עדות המתלוננת. היא אינה מהססת לשקר"

שלשום, לאחר הליך משפטי ממושך, החליט בית המשפט בהרכב של שלושה שופטים לזכות את אמיר פה אחד גם מהעבירות שיוחסו לו נגד י', תוך שהוא מותח ביקורת קשה על התנהלותה.

"קשה לקבוע ממצאים ברורים על פי עדות המתלוננת", כתב השופט יעקב צבן. "י' אינה מהססת לשקר ולשנות גרסה. היא מעידה על עצמה שאמירת אמת אינה נר לרגליה, היא מסוגלת לשנות גרסאות על פי רצונות, מחשבות ובעיקר אינטרסים. איננו אומרים כי י' לא עברה אירועים מיניים, אולם נוכח התנהלותה, אנו מתקשים לסמוך ידינו על דבריה".

"הידיעה שלא עשיתי את המעשים האלה החזיקה אותי כל התקופה הזאת", אומר אמיר בהתרגשות. "אני יודע שיש עוד גברים שמפילים עליהם תיקי אונס למרות שלא עשו דבר וחשוב לי להגיד להם שבסופו של דבר, יש צדק".

עו"ד עטרי הביע שביעות רצון רבה מהכרעת הדין. "מדובר בזיכוי רועם ונדיר של צעיר מאינוס של שתי אחיות שקשרו קשר להעליל עליו מעשייה שלא הייתה ולא נבראה. מידע שאספנו על בת ה-11 גילה שהתלוננה נגד שמונה גברים שנה שקדמה להגשת התלונה נגד אמיר, והדבר הוביל לזיכויו המוחלט. כעת זוכה הנאשם מאינוס האחות, לאחר שבחקירה נגדית היא נמלטה מהאולם אחרי ששקריה נחשפו. אני שמח ששכנענו את בית המשפט בחפותו של הנאשם והבאנו לזיכויו המוחלט".

פרקליטות מחוז ירושלים: "סברנו כי הראיות מוצקות דיו"

מפרקליטות מחוז ירושלים נמסר בתגובה: "סברנו, כפי שטענו בבית המשפט, כי הראיות שנשמעו מניחות בסיס מוצק דיו להרשעת הנאשם בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום. בית המשפט סבר אחרת והחליט לזכות את הנאשם מחמת הספק, אף שדחה חלק מגרסתו של הנאשם וקבע שהיא שקרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully