וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת עומתה עם כדורגלן העבר: "אתה אנסת אותי"

15.7.2015 / 19:52

שחקן נבחרת ישראל לשעבר התעמת עם רעייתו של חברו, שהתלוננה כי אנס אותה שלוש פעמים. לדבריו, יחסי המין היו בהסכמה והתלונה הוגשה כנקמה. בתום החקירה הוא שוחרר לחמישה ימי מעצר בית

החשוד באונס. ברני ארדוב
"אני מוכן ללכת למכונת אמת". שחקן העבר/ברני ארדוב

שחקן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר, החשוד באונס, עומת היום (רביעי) במשטרה עם המתלוננת נגדו, רעייתו של אחד מחבריו של השחקן לשעבר. הוא טען כי יחסי המין עם היו בהסכמה וכי יש עדויות בהודעות שהחליפו השניים, שלדבריו נמחקו בשלל החשש שאשתו תגלה על כך. עם זאת, המתלוננת טוענת כי השחקן אנס אותה בשלושה מקרים שונים לפני כשנה וחצי. השחקן, מנגד, טוען להגנתו כי התלונה הוגשה כנקמה על כך שתבע את בעלה. בתום החקירה, הוחלט לשחררו לחמישה ימים של מעצר בית.

"כל יחסי המין בינינו היו בהסכמה", טען השחקן במהלך העימות. "אתה אנסת אותי", אמרה המתלוננת. לדברי השחקן לשעבר, "היינו בקשר. אחרי כל מפגש את דיברת איתי בטלפון, שלחת הודעות. אני מוכן ללכת למכונת אמת". השחקן לשעבר טוען כי המתלוננת התלוננה נגדו רק משום שהגיש תביעה נגד בעלה על סך 800 אלף שקלים. השחקן תבע את חברו בגין רשלנות בתיק שבו ייצג את השחקן מול רואה החשבון שלו ובין השניים אמור להתקיים עימות. "לא ידעתי על התביעה ולא שמעתי על כך", השיבה המתלוננת.

לטענת השחקן לשעבר, הוא קיים עם המתלוננת יחסי מין בביתה ברמת גן, וכן בחצר של בניין ברחוב אבן גבירול בתל אביב. "קחו את המכשיר למעבדה שלכם ותשחזרו את ההתכתבויות שמחקתי", אמר השחקן החשוד לחוקרים.

סנגורו של השחקן, עו"ד ארי שמאי, טען כי מדובר ביחסים בהסכמה. "היא באה לפגוש אותו פעם אחר פעם", אמר.

עוד בוואלה!NEWS
70 האקרים מ-18 מדינות נעצרו ונחקרו במבצע של להב 433 וה-FBI
מעודדי גיוס חרדים לא מפחדים מההסתה נגדם: "נשתדל יותר"

(עדכון ראשון: 19:12)

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully