וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חיילת נאנסה בבסיס עובדה של חיל האוויר

20.7.2015 / 14:04

חיילת המשרתת בבסיס חיל האוויר שבנגב התלוננה כי אחד החיילים בבסיס אנס אותה לפני כשלושה חודשים. החייל נעצר וכתב אישום צפוי בימים הקרובים. במקביל, הוגש כתב אישום נגד שני חיילים בגין הטרדה מינית בבסיסים אחרים

אילוסטרציה - חיילת בכלא צבאי. אילוסטרציה, ספק 500
החיילת התלוננה למפקדיה/ספק 500, אילוסטרציה

חשד לאונס בבסיס עובדה: חייל נעצר לפני שבועיים בחשד שאנס חיילת בבסיס חיל האוויר שבנגב. לטענת החיילת, החייל, אשר משרת איתה בבסיס, אנס אותה לפני כשלושה וחצי חודשים. היא דיווחה על האירוע למפקדיה והופנתה למרכז תמיכה לנפגעי תקיפה מינית בצה"ל (מהו"ת).

התלונה הועברה למשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) ולאחרונה חלה התקדמות בחקירה. מעצרו של החייל הוארך עד ליום ראשון הקרוב וככל הנראה יוגש נגדו כתב אישום בקרוב.

סנגורו של החייל, עו"ד אבי פינרסקי, מסר בתגובה כי החייל מכחיש את החשדות וטוען כי מדובר בתלונת שווא. "אנחנו מקווים שמניעיה של המתלוננת ייחשפו, במוקדם או במאוחר והחייל ינוקה מכל חשד", הוסיף.

עוד בוואלה חדשות:
נמנעה השביתה: האוצר וההסתדרות הגיעו להסכם בסוגיית עובדי הקבלן
"הכו אותו במקל עד שקרס": שני שב"חים מואשמים ברצח החקלאי בשפלה
אלוף לשעבר על עסקת שליט: "רוצחים צריכים להישאר בכלא"

בית החייל בירושלים. צילום: פוטו הצפון, יורם לימודים
בית החייל בירושלים, שבו על פי כתב האישום הטרידו החיילים את החיילות/יורם לימודים, צילום: פוטו הצפון

בתוך כך, בימים האחרונים הוגש כתב אישום נגד שני חיילים בגין ביצוע מעשה מגונה בנסיבות אינוס ועבירות נוספות. על פי כתב האישום, השניים תכננו להיכנס למגורי החיילות בבית החייל שבירושלים כדי "להתחיל עם בנות". לאחר שנכנסו למגורים, ניסו לפתוח מספר דלתות של חדרי הבנות ולבסוף הצליחו לפתוח את אחת מהן - שם מצאו חיילת שישנה במקום. בכתב האישום נכתב כי אחד החיילים ניגש לחיילת, נגע בה בחלקים אינטימיים במשך מספר שניות עד שהיא התעוררה והשניים ברחו מהמקום.

החיילת התלוננה והחשודים אותרו באמצעות סרטוני האבטחה מהמקום. עוד עולה מכתב האישום כי השניים ניסו לשכנע את האחראי במקום, אזרח, לשכנע את החיילת שלא להתלונן נגדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אחד החיילים מואשם כי הטריד חיילות בבסיסו

כתב האישום אף מייחס לאחד החיילים מעורבות באירוע דומה, שבו הוא נכנס לחדר של אחת החיילות בבסיס שבו שירת, הוריד ממנה את השמיכה וכשהיא התעוררה הוא נמלט מהמקום. על פי כתב האישום, מספר דקות לאחר המקרה הוא נכנס לחדר אחר וגם שם הפשיל את שמיכת החיילת והחל לגעת בה. גם במקרה זה הוא נמלט מהמקום לאחר שהחיילת התעוררה.

כתב האישום מייחס לאחד הנאשמים עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס, התפרצות לבניין מגורים ושיבוש מהלכי חקירה. לחייל השני מיוחסות עבירות של התנהגות מבישה, שיבוש מהלכי חקירה לצד ניסיון לביצוע מעשה מגונה בנסיבות אינוס, מעשה מגונה בנסיבות אינוס והדחה בחקירה בגין אירועים נוספים שבהם היה מעורב.

מדובר צה"ל נמסר: "בשני המקרים המדוברים נפתחה חקירת מצ"ח וממצאיה הועברו לבחינת הפרקליטות הצבאית, באשר למקרה שהתרחש בבית החייל כתבי האישום הוגשו כנגד החיילים בגין עבירות של פגיעה על רקע מיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully