וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינה מואשמת בתקיפת שוטר - עם החזה שלה

22.7.2015 / 10:51

בית המשפט בהונג קונג הרשיע אישה שלכאורה תקפה שוטר עם החזה שלה במהלך הפגנה - לאחר שטענה שהשוטר הטריד אותה מינית. בעקבות ההחלטה המפוקפקת - החלה מחאה ויראלית של נשים שמצלמות את החזה שלהן עם המסר: "תגידו לא לשוטרים המלוכלכים"

צילום מסך

בסרטון - ההפגנה בה הותקף השוטר

בית המשפט בהונג קונג הרשיע השבוע את נג ליי-יינג בת ה-30 על תקיפת שוטר - עם החזה שלה. במהלך עדותה בבית המשפט, סיפרה ליי-יינג שבמהלך ההפגנה שנערכה ב-1 במרץ, השוטר הושיט את ידו אל עבר התיק שלה כשאז הוא נגע - בטעות או במכוון - בשד השמאלי שלה. בתגובה היא החלה לצרוח "מעשה מגונה!" ונעצרה ע"י השוטר.

על פי South China Morning Post, השופט דחה את טענותייה על הסף, האשים אותה בעדות שקר ובשימוש בלתי הולם בחזה שלה בכוונה לפגוע בידו של השוטר. "את משתמשת בזהותך המינית כדי להאשים את השוטר בתקיפה. זה מעשה זדוני", אמר לה השופט. כן, גם אנחנו המומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נג ליי-יינג פצועה במהלך ההפגנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שמחשיד אפילו יותר בסיפור הזה היא העובדה שלא ידועים שום פרטים אודות הפגיעות הפיזיות מהם סובל השוטר - אם בכלל. בנוסף, בתמונות מההפגנה ניתן לראות את ליי-יינג פצועה ומדממת מהאף שלה - מה שמוביל רבים לטעון שהיא למעשה זו שהותקפה במהלך ההפגנה - ולא ההפך.

מאז התקרית, החלה מחאה ויראלית בפייסבוק תחת השם "תגידו לא לשוטרים המלוכלכים" הקורא לנשים להעלות תמונות של החזה שלהן עם שלטי מחאה נגד המשטרה. אחת המשתתפות בחרה לצלם עם החזה שלה עם שלט שכתוב עליו: "נשק חדש בהונג קונג: ציצים". לא היינו בוחרים דרך טובה יותר לתאר את זה.

עוד באותו נושא

צפו: מאבטחים הרחיקו דוגמנית בלי חזייה שרצתה לפגוש את האפיפיור

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נשק חדש בהונג קונג: ציצים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תגידו לא לשוטרים המלוכלכים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully