וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מאבטחים הרחיקו דוגמנית בלי חזייה שרצתה לפגוש את האפיפיור

16.7.2015 / 14:19

הדוגמנית הארגנטינאית ויקטוריה קסיפוליטקס הגיעה לפגוש את האפיפיור כי רצתה שימחול לה על חטאיה. כנראה שהוא היה שוקל את העניין אם היא הייתה טורחת לבוא עם חזייה

צילום מסך

ויקטוריה קסיפוליטקס, דוגמנית בת 29 מארגנטינה, עמדה השנה במרכז שתי שערוריות גדולות במיוחד. זה לא הפריע לה לעמוד במרכזה של אחת נוספת השבוע, כשהגיעה לפגוש את האפיפיור בגופיה שקופה ובלי חזיה מתחת. המראה החושפני יצר מהומה קטנה בקרב הקהל, ומאבטחים שהיו במקום הרחיקו את הדוגמנית, שהגיעה כדי "לקבל מחילה מהאפיפיור על החטאים שלי".

על מה היא הייתה צריכה מחילה? לפני חצי שנה הואשמה הדוגמנית בריטוש של תמונות בהן היא מופיעה, אבל השערוריה הגדולה באמת התרחשה לפני חודש, אז פוטרו שני טייסים מחברת תעופה מקומית לאחר שהכניסו אותה לתא הטייס, צילמו איתה סלפי ואף נתנו לה להטיס את המטוס.

ויקטוריה קסיפוליטקס. דיילי מייל, צילום מסך
אין ספק שמדובר בתלבושת הולמת לפגישה עם האפיפיור/צילום מסך, דיילי מייל

אחרי התקרית בתא הטייס התראיינה ויקטוריה לרשת טלוויזיה מקומית, והתנצלה על המקרה. "אני רוצה לבקש סליחה מעומק ליבי בפני כולם. זה היה מטורף ולא הבנתי מה אני עושה. גם החיים שלי היו בסכנה. אני לא אדם רע, מאוד חשוב לי לעשות טוב לאנשים".

ה"דיילי מייל" דיווח כי ויקטוריה ניסתה לקבוע פגישה אישית עם האפיפיור כבר זמן מה, אך לבסוף נאלצה להסתפק במפגש המוני. השומרים גירשו אותה בטענה שהייתה מעורבת לאחרונה בשערוריה גדולה, ושהחולצה שלה חושפנית מדי עבור איש הדת האדוק. פייר? צודקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully