וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר צולם כשהוא מנהל קרב אגרופים עם עבריין במקום לעצור אותו

10.7.2015 / 8:55

שוטר ממשטרת ניו יורק נמצא כעת בחקירה לאחר שתועד פותח בקרב אגרופים אלים נגד אדם שבסך הכל החזיק סכין בכיס. נציב משטרת ניו יורק מגן על השוטר, "לא ראיתי שום דבר בלתי הולם בהתנהגותו". שפטו בעצמכם

צילום מסך

במהלך מעצר שגרתי שביצע שוטר ממשטרת ניו יורק ביום רביעי האחרון, סירב הנעצר לשתף פעולה ומצא את עצמו במפתיע בקרב אגרופים אלים במיוחד מול שוטר חובב אקשן במיוחד. השוטר, ששמו לא פורסם, והעצור, סייקו ג'ורג', נלחמו האחד בשני אל מול העוברים ושבים ברחובות הארלם הקשוחים - כשרק חמישה שוטרים הצליחו לשים לקרב הזה סוף, לאחר שהתנפלו על הבחור המגודל מאחור והורידו אותו לקרקע.

שוטר ועבריין בקרב איגרוף. יוטיוב, צילום מסך
השוטר בחולצה האפורה מנסה להרגיע את החשוד/צילום מסך, יוטיוב

על פי תחנת החדשות המקומית WABC, ג'ורג' וחברו אייס, שתיעד את התקרית האלימה, חזרו הביתה מהפיצרייה השכונתית כשאחד מהשוטרים הבחין בסכין מבצבצת מכיסו של ג'ורג' ובתגובה החליט לעצור אותו. ג'ורג' כמובן לא הבין מדוע נעצר ונשמע בסרטון מוחא על מעצרו, "לא עשיתי שום דבר לאף אחד - אני הולך הביתה עכשיו". השוטר לא ויתר וג'ורג' סירב להיכנע: "לא, אתה לא עוצר אותי על כלום". אחרי כמה שניות של ויכוח, השוטר החליט לעבור לאלימות והכה את הבחור באגרופים.

נציב משטרת ניו יורק, ביל בראטון, הגן על השוטר שנמצא כעת תחת חקירה וטען שהסרטון לא מוכיח כלום. "על פי בדיקה ראשונית שערכתי, לא ראיתי שום דבר בלתי הולם", הוא אמר לניו יורק פוסט, "השוטרים פעלו בדיוק על פי הנוהל".

עוד באותו נושא

פרס כספי למי שיזהה צעירה שהכתה באכזריות אמא עם תינוק

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully