וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים ושני פצועים בתאונת דרכים קטלנית בסמוך לכפר סבא

17.7.2015 / 4:59

תאונה בין שני כלי רכב אירעה בכביש כפר סבא-איל, הסמוך לקיבוץ ניר אליהו. מותם של ההרוגים, בשנות ה-20 לחייהם, נקבע לאחר ניסיונות החייאה של צוות מד"א. בן 25 נפצע בינוני-קשה ובן 21 נפצע בינוני

צילום: דוברות מד"א

שני צעירים בני 23 ו-25 נהרגו הלילה (שישי) בתאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב בכביש כפר סבא-איל, ליד קיבוץ ניר אליהו הסמוך לכפר סבא. שניים נוספים, בני 25 ו-21, נפצעו באורח בינוני-קשה ובינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של שניים מהפצועים לאחר ניסיונות החייאה ופינו את הפצוע בינוני-קשה לבית החולים מאיר בכפר סבא עם פגיעה רב-מערכתית. הגבר שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
הותר לפרסום: זהו הרב המוכר מצפת החשוד במעשים מגונים ובאינוס
נתניהו על הקריאה לחקור המרמרה: "צביעות"; זועבי: "להעניש האחראים"
בכיר חמאס: מנגיסטו חייל, נשבה במהלך מבצע "צוק איתן"

זירת תאונת הדרכים שבה נהרגו שני בני אדם ליד קיבוץ ניר אליהו, יולי 2015. מד"א
"במקום היו שני רכבים מעוכים לחלוטין". זירת התאונה/מד"א

פאראמדיק מד"א, דותן יניב כ"ץ, שטיפל בנפגעים במקום סיפר: "כשהגענו ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד, במקום היו שני רכבים מעוכים לחלוטין. בתוך אחד הרכבים בכסא הנהג, נלכד צעיר כבן 23 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר. הענקנו לו טיפול רפואי תוך חילוצו מהרכב וביצענו בו פעולות החייאה, אך לאחר שהוא חולץ נאלצנו לקבוע את מותו. מחוץ לרכבים שכבו שלושה פצועים נוספים. אחד מהם, צעיר כבן 25, היה ללא סימני חיים ולאחר נסיונות החייאה קבענו את מותו במקום. שני צעירים נוספים שנפצעו, אחד בהרכה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית והשני בהכרה מלאה עם חבלות ראש, טופלו על ידנו בשטח ולאחר טיפול ראשוני פינינו אותם לבית חולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תאונת דרכים קטלנית בצומת בית דגן 12 יולי 2015. צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בבית דגן בתחילת השבוע/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א

אתמול נהרג רוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו, לאחר שנפגע מאוטובוס ברחוב שמחה הולצברג שבשכונת פסגת זאב בירושלים. בתחילה מצבו הוגדר אנוש והוא טובל על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א, אולם לאחר זמן קצר נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו.

בתחילת השבוע הולכת רגל כבת 40 נדרסה למוות על ידי כלי רכב חולף בסמוך לצומת בית דגן. כוחות מד"א הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותה של האישה, שהייתה שרועה ללא סימני חיים. פצוע נוסף באורח קל פונה לבית החולים אסף הרופא שבצריפין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully