וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ילד בשורות דאעש עורף את ראשו של קצין בצבא אסד

ארגון "המדינה האיסלאמית" פרסם סרטון שבו נראה הילד מוציא לפועל את הוצאתו להורג של הקצין במחוז חומס בסוריה, לאחר שהאחרון נפל בשבי. "אנחנו לא מסתכלים לעבר דמשק, אלא לעבר ירושלים ורומא"

עריכה: ליאור קירשנר

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם אמש (חמישי) סרטון שמתעד את עריפת ראשו קצין בצבא סוריה על ידי ילד הלוחם בשורות הארגון. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, הקצין, שדרגתו מקבילה לדרגת סרן, הוצא להורג במחוז חומס אחרי שנפל בשבי באזור הנמצא כ-60 קילומטר ממערב לעיר תדמור, שנכבשה על ידי הארגון הסוני לפני כחודשיים.

עוד בנושא:
תיעוד: לוחמי דאעש שיגרו רקטה לעבר ספינת חיל הים המצרי
תיעוד: ילד בשורות דאעש מוציא להורג חיילים עיראקים
מצוידת ב-F16, עיראק פתחה במבצע לשחרור מחוז אסטרטגי מדאעש

סרטון חדש של דאעש: ילד עורף ראש לחייל סורי.
הקצין נפל בשבי בעת מארב שבו נהרגו 20 חיילים בצבא סוריה

לצדו של הילד, שערף את ראשו של הקצין באמצעות סכין, עומד לוחם אחר של דאעש, שאיים: "אנחנו לא מסתכלים לעבר חומס או דמשק, אלא לעבר ירושלים ולעבר רומא". לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, שמקום מושבו בלונדון ועוקב אחרי מלחמת האזרחים בסוריה באמצעות רשת של פעילים בשטח, הקצין נפל בשבי במהלך מארב של דאעש לכוחותיו של אסד, שבמהלכו נהרגו עוד 20 חיילים משורות המשטר.

לפני כשבועיים פרסם הארגון סרטון שתיעד את הוצאה המונית להורג של 25 חיילים מצבא סוריה, שנורו בראשם על במת האמפיתיאטרון בעיר תדמור. ככל נראה, ההוצאה להורג התרחשה זמן קצר לאחר שהעיר נכבשה בידי הארגון ב-25 במאי. בהרג ההמוני השתתפו נערים וילדים, שלבשו מדי צבא ומאחוריהם דגל עצום של הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully