וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השריפה: השכנים נרתמו לעזרת המשפחה שאיבדה את רכושה

רועי שרוני

15.7.2015 / 19:35

בני הזוג כהן עברו בתחילת השבוע להתגורר בדירתם החדשה בראשון לציון, וכעת יאלצו לעבור עם ילדיהם לבית הסבים, לאחר שהשריפה בדירתם גרמה נזק כבד. "זה קורע את הלב, החלטנו לעזור להם לעמוד על הרגליים", סיפרה אחת השכנות

צילום: דובר כיבוי והצלה ראשל"צ, עריכה: יאיר דניאל

שריפה פרצה אתמול (שלישי) בערב בדירה בבניין מגורים בשכונת קריית האמנים בראשון לציון. בשריפה לא היו נפגעים, אולם נזק כבד נגרם לרכוש משפחת כהן שעברה להתגורר בבניין רק בתחילת השבוע - וכעת נאלצים בני הזוג לשוב עם שלושת ילדיהם לדירת הסבא והסבתא, כשהם חסרי כל.

רונית אסיף, תושבת הרחוב שאינה מכירה את הזוג באופן אישי, סיפרה כי "הדירה נהרסה לגמרי". סיפורה של המשפחה נגע לליבה, ועל כן החליטה להירתם לעזרתה: "החלטנו לאסוף עבורם רכוש וכספים על מנת שיצליחו לעמוד על הרגליים. מדובר בזוג צעיר עם שלושה ילדים שנכנסו לדירה חדשה וכל התכולה נשרפה, זה קורע את הלב". בתגובה לעזרתם של תושבי הרחוב, הגיבו בני הזוג: "אנחנו מעריכים מאוד את כל השכנים והאנשים שמוכנים לעזור לנו, זה לא מובן מאליו עבורנו".

עוד אירועים בארץ:
צפו: שוטר מאיים על צלם שתיעד אותו חונה בניגוד לחוק
המסר של מלאכי: טורניר כדורסל נערך לזכר הצעיר שנהרג בפיגוע
פועל נפל אל מותו מהקומה ה-35 במתחם שרונה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כרגע אין לנו כלום משום שתכולה כולה נשרפה". מרפסת הדירה עולה באש/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרור כהן, אב המשפחה, סיפר כי רק ביום ראשון העבירה משפחתו את כל רכושה לבית החדש: "בכל יום מהבוקר עד הערב אשתי ואני פרקנו את הארגזים ופיזרנו את התכולה בבית". ביום שלישי בצהריים, סיפר כהן, יצאה אשתו ליאת מהדירה לבחור אריחים חדשים. "כשחזרה, היא ראתה שכל הדירה עולה באש", הוסיף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הדירה נהרסה לגמרי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונות ובסרטונים שצילמו דיירים מהבניינים הסמוכים, ניתן לראות את מרפסת הדירה של משפחת כהן עולה באש. ציוד וארגזים שמוקמו על ידי בני הזוג במרפסת הבית, נשרפו כליל. כמו כן, נגרם נזק למעקה, לחיפוי הזכוכית ולקירות החיצוניים.

"מאחר שלא גרנו בדירה עד כה אין לנו ביטוח מבנה ואנו לא זכאים להחזרים ולהשתתפות - כרגע אין לנו כלום משום שהתכולה כולה נשרפה", סיפר כהן. "אין לנו בגדים, ספרים, ציוד ומשחקים של הילדים, וגם לא ריהוט שהשקענו בו את מיטב כספנו. את כל הכסף שלנו השקענו בדירה הזו וכל הדברים הלכו בשריפה, כרגע אנחנו הולכים לגור אצל ההורים מחוסר ברירה".

לפניות לכתב רועי שרוני: roi.sharon@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully