וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו פיגוע": הושחתה פינת הנצחה ללוחם שנהרג במבצע "צוק איתן"

14.7.2015 / 21:26

הפינה, שהוקמה בסמוך לקיבוץ אלונים לזכר אורן נח, לוחם גולני, הושחתה על ידי אלמונים לפני כמה ימים, ייתכן ביום השנה לנפילתו. אביו של אורן: "אנחנו עצובים, לא מבין למה שמישהו יעשה דבר כזה"

אלמונים השחיתו אנדרטה לזכר לוחם גולני אורן נוח שנפל בצוק איתן, יולי 2015. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
מועד המעשה אינו ידוע ועד כה לא הוגשה תלונה במשטרה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

אלמונים השחיתו לפני כמה ימים פינת הנצחה שהוקמה בסמוך לקיבוץ אלונים שבצפון לזכר אורן נח, לוחם סיירת גולני שנהרג במבצע "צוק איתן". אביו, יגאל, אמר כי לדעתו מדובר ב"פיגוע טרור". "אנחנו עצובים וכועסים. אין שום סיבה ממשית לאף אדם לעשות את זה. המקום הוקם באישור הרשויות", הוסיף האב, תושב היישוב הושעיה שבגליל התחתון. המועד שבו בוצעה ההשחתה לא ידוע במדויק ועד כה לא הוגשה תלונה במשטרה.

נח נפל בקרב בשג'אעיה. לפני שלושה חודשים הקימו חבריו מסיירת גולני פינת חמד סביב נביעת מים באזור קיבוץ אלונים. הפינה כללה ספסלים ושלט זיכרון הנושא כיתוב המוקדש לחברם: "אורן נח הי"ד, בן היישוב הושעיה, אהב את נופיו של עמק יזרעאל ואת מעיינותיו. במהלך מבצע 'צוק איתן' נפל אורן בקרב בשג'אעיה, והוא בן 22 בנפלו". בתחתית השלט הוסיפו ציטוט: "זה לא אותו העמק, זה לא אותו הבית, אתם אינכם ולא תוכלו לשוב...".

עוד אירועים בארץ:
ראש עיריית אור יהודה קרא רחוב בעיר על שם המאהבת שלו
אזעקת שווא שנייה ביומיים: "צבע אדום" ביישובי עוטף עזה
נהג המונית שנכח בדריסת גל בק העיד לראשונה: "העיפה אותו למרחק"

סמ"ר אורן נח, בן 22 מהושעיה, שנפל במהלך מבצע צוק איתן. באדיבות המשפחה
"גם במעיין שבו הוקמה הפינה לזכרו בילינו יחד". אורן נח/באדיבות המשפחה

את הרעיון להקמת פינת ההנצחה העלו החברים זמן קצר לאחר שהשתחררו מהשירות הצבאי. "זו דרך הנצחה שכל כך מתאימה לדמותו של אורן", אמר האב. "הוא היה מחובר לעמק והרבה לטייל לאתרי מים קטנים ונחבאים. הוא הכיר כל נביעת מים באזור, היה מגיע אליהן עם חברים וגם אותנו לקח לא אחת. גם במעיין שבו הוקמה הפינה לזכרו בילינו יחד".

מאז הוקמה הפינה, הרבו מטיילים לשהות בה ולא אחת שיתפו את משפחת נח בחוויה. עד כה לא נרשמו ניסיונות לפגוע בפינה המטופחת, עד שלפני כמה ימים נעקר שלט הזיכרון, נשברו ספסלי העץ ונפגע דק העץ שהיה במקום. מועדו המדויק של מעשה הוונדליזם אינו ידוע, ואפשר שהדבר אירע סמוך ליום השנה לנפילתו של נח, שצוין ביום חמישי האחרון.

עד כה לא הוגשה תלונה במשטרה ולדברי האב, אינו בטוח שתלונה תוגש, בשל הספק כי אכן יתפסו הפורעים. "נשקם את המקום ונחשוב איך למנוע פגיעה נוספת בעתיד", אמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלמונים השחיתו אנדרטה לזכר לוחם גולני אורן נוח שנפל בצוק איתן, יולי 2015. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"מתאימה לדמותו של אורן". פינת ההנצחה שהושחתה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully