וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין נגד חזן: "לא מסוגל לשים אותו על הכיסא שלי"

13.7.2015 / 18:34

יו"ר הכנסת התייחס בשיחה עם תא כתבי הכנסת לסגנו המושעה ואמר כי לא ינהל ישיבות "כל עוד לא התנצל על איומים כלפיי". אדלשטיין התרעם על הגיבוי שנתן חזן לתמונות לא הולמות באמירה "כל גבר עושה מעשים כאלה"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: מתן חדד

(צפו בעימות בין חזן להרצוג: "למה שתקת בחקירה?")

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר היום (שני) כי השעייתו של ח"כ אורן חזן (הליכוד) מניהול ישיבות מליאת הכנסת תימשך "כל עוד לא התנצל על האיומים וכל עוד האווירה הציבורית אינה מאפשרת זאת". לדבריו, ההשעיה אינה מוגבלת בזמן. בשיחה עם תא כתבי הכנסת, אמר אדלשטיין: "אני לא חוקר ולא שופט, ומאחל לו (לחזן, ע"נ) שיהיה בריא ושלם, אבל היו דברים שלא הוכחשו. תמונות בפייסבוק ובאינסטגרם, משפטים כמו 'כל גבר עושה מעשים כאלו, לא נורא'. כל אלה לא מאפשרים לי לשים אדם כזה על הכסא שלי ולאפשר לו לנהל ישיבה".

כמו כן, אדלשטיין הסביר כי רצה להימנע ממצב שבו חברות הכנסת יעזבו את אולם המליאה בכל פעם שחזן יתיישב על כיסא היו"ר. יו"ר הכנסת התייחס גם לאיומים שהושמעו לכאורה נגדו דרך העוזר שלו מצד חזן ואמר: "נאמרו דברים מאוד לא ראויים לעוזר שלי. ציפיתי שתבוא התנצלות. בינתיים, זה לא הגיע".

עוד בנושא:
בעלי חברה לשלטי חוצות: "ח"כ אורן חזן מתחמק מתשלום"
האם אנחנו מטומטמים סדרתיים? הרהורים בפרשת אורן חזן
סערה בכנסת: ח"כ חזן צעק להרצוג "פחדן" - והוצא מהמליאה

ח"כ אורן חזן ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. ראובן קסטרו, טלי מאייר, ראובן קסטרו
אדלשטיין: "ציפיתי להתנצלות. בינתיים היא לא הגיעה"/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו, טלי מאייר

אדלשטיין התייחס גם לפרסום בערוץ 1 מהחודש שעבר, שלפיו גורמים בממשלת בולגריה פנו לכנסת בדרישה שלא לשבץ את חזן לעמוד בראש אגודת הידידות של שתי המדינות. "אכן, גורם בכיר שמייצג את הצד הבולגרי, פנה לגורם בכיר בכנסת", אישר אדלשטיין, אך הסביר: "הבקשה לא הייתה להכריז עליו אישיות לא רצויה, אלא בקשה לשקול מה לעשות אם הח"כ הנ"ל יבקש את ראשות אגודת הידידות ישראל- בולגריה. הוא לא ביקש, וחבר כנסת אחר קיבל את התפקיד, כך שהנושא לא היה רלוונטי להחלטה".

בנוגע לסיכויים להרחבת הממשלה, אמר אדלשטיין כי הוא מעריך שלאחר אישור התקציב ייכנסו מפלגות נוספות לקואליציה. "אף אחד כרגע לא רוצה בחירות. גם באופוזיציה החיים הם לא דבש", אמר. "אם נלך לממשלה רחבה, אני לא רואה איך היא מתפרקת מבפנים סביב הסכם שלום, כיוון שכרגע חתימת הסכם אינה בת ביצוע". בהתייחסו לבעיות סביב גיבוש התקציב אמר אדלשטיין: "זה יהיה תקציב בעייתי. יובטחו בו הרבה הבטחות שאני לא בטוח שיקוימו. זו לא פעם ראשונה ש-61 חברי כנסת מעבירים תקציב, אבל זה לא יהיה תקציב אידיאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully