וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הזמר לבש את כל תכולת המזוודה – והתעלף במטוס

13.7.2015 / 16:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

שר הביטחון משה יעלון התייחס היום לראשונה לאפשרות של עסקה להחזרתם של שני האזרחים הישראלים המוחזקים בשבי חמאס. לדבריו, "עסקה כזו אינה על הפרק, וישראל דורשת מחמאס להחזיר את השניים ללא תנאי".

הסכם הגרעין בין איראן למעצמות: נשיא איראן חסן רוחאני יישא הערב נאום לאומה בנושא שיחות הגרעין - כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. במקביל נודע כי במהלך ביקורו בארצות הברית בספטמבר הקרוב, ינסה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשכנע חברי קונגרס שלא לתמוך בהסכם המסתמן.

"אני מאמינה שניתן לשקם את האמון בין הצדדים" - כך אמרה היום קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בעקבות השגת ההסכם בין גוש האירו לממשלת יוון בנושא תכנית הסיוע. ההסכם כולל סיוע אירופי בתמורה לרפורמות מרכזיות בכלכלה היוונית.

ג'יימס מקלאבר, חבר בלהקת בנים סקוטית, רצה להתחמק מתשלום עבור מטען נוסף כשעלה על הטיסה לגלזגו. אז הוא מצא פתרון יצירתי: הוא לבש את כל המטען העודף על גופו, שכלל בין היתר: שש חולצות, ארבעה סוודרים, ושלושה זוגות מכנסיים. זמן קצר לאחר שהמריא הוא התעלף מרוב חום ואת הטיול הוא סיים בבית החולים.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully