וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתק או תעלול? כאלף ילדים בפיליפינים חלו לאחר שאכלו סוכריות

תלמידי בתי ספר בתשע ערים בדרום המדינה התלוננו על כאבי בטן, שלשולים, הקאות וכאבי ראש. תשעה בני אדם נעצרו בחשד שמכרו את הממתקים והמשטרה בודקת אם הם היו פגי תוקף או מורעלים בכוונה תחילה

תלמידים ומורים בפיליפינים בתרגיל רעידת אדמה, יוני 2015. רויטרס
"החשודים רצו למכור את מרכולתם לתלמידים בלבד"/רויטרס

1,350 ילדים ונערים בדרום הפיליפינים חלו כתוצאה מאכילת ממתקים – כך דיווח היום (שבת) מושל מחוז סוריגאו דל סור, ג'וני פימנטל. התלמידים שייכים לבתי ספר יסודי ותיכון בתשע ערים שונות במחוז. הם פונו אתמול לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים לאחר שהתלוננו על כאבי בטן, שלשולים, הקאות וכאבי ראש. לאחר מתן הטיפול, 250 תלמידים נותרו לאשפוז תחת השגחה והם צפויים להשתחרר במהלך היום.

תשעה בני אדם נעצרו בחשד שמכרו את הממתקים לתלמידים במהלך הפסקות הצהריים בבתי הספר. המשטרה חוקרת אם מדובר בממתקים פגי תוקף או כאלה שהורעלו בכוונה תחילה.

"החשודים רצו למכור את מרכולתם לתלמידים בלבד", סיפר פימנטל. "הם הלכו לבתי הספר בתשע ערים וחיכו להפסקת הצהרים של התלמידים כדי למכור להם את הסוכריות". הוא הוסיף כי המשטרה מנסה לבדוק מדוע הסכימו החשודים לנסוע מביתם מרחק של כ-300 ק"מ רק כדי למכור את הממתקים. החשודים מכחישים את המיוחס להם.

הממתקים היו בטעם הפרי דוריאן, שעיקר גידולו מתרכז במחוז הדרומי. בשל אכיפה לקויה בכל הקשור לתברואת מזון במחוז אין זו פעם ראשונה שבה חלה הרעלת מזון באזור.

עוד ידיעות מהעולם:
הרוג ופצועים בפיצוץ עז ליד הקונסוליה האיטלקית בקהיר
הפרלמנט ביוון אישר את תכנית החילוץ החדשה של הממשלה
קרי: "נפתרו כמה נושאים בולטים בשיחות הגרעין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully