וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין יוסי הררי תועד בשיעורו השבועי של הרב פינטו

10.7.2015 / 8:18

לאחר שנראה השבוע בחגיגת הברית של אחיינו של פינטו, נכח מי שהיה ראש כנופיית רמת עמידר פעם נוספת בשיעור השבועי של הרב באשדוד, ושם הוא זכה לכבוד מיוחד. פינטו ממשיך לשדר עסקים כרגיל

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

יוסי הררי, לשעבר ראש כנופיית רמת עמידר, הפך בשבועות האחרונים לאורח קבוע בסביבתו של הרב יאשיהו פינטו, שהורשע במתן שוחד. בשיעורו השבועי שהתקיים אמש (חמישי) בישיבתו של הרב באשדוד, עמד הררי לצדו של הרב לאורך השיעור כולו. בשני השיעורים הקודמים כיבד פינטו את הררי בהדלקת נר להצלחתו, כיבוד שזוכים לו רק בודדים מבאי השיעור. "רבי יוסף הצדיק האהוב והחביב", אמר לו הרב ובירך אותו: "תזכו לכל הטוב בעזרת השם".

עוד בנושא:
שעות אחרי התאבדות ברכה: פינטו תועד באירוע לצד העבריין יוסי הררי
כך הציל הרב פינטו את ראש ארגון הפשע לשעבר מעסקה כושלת
העימות הגורלי: בתוך הראש של ברכה, פינטו ויצחקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לא הפעם הראשונה. יוסי הררי/מערכת וואלה, צילום מסך

את פינטו קיבלו מאות חסידיו בשירה ובריקודים, והוא נמנע מלהתייחס לפרשת "הרב והניצב" או להתאבדותו של תת-ניצב אפרים ברכה בתחילת השבוע. כמו כן, פינטו לא התייחס לטענת משרד המשפטים שלפיה הוא ומקורביו הפעילו לחץ על המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) כדי שתחקור את ברכה על טענות שהציגו בפניהם.

הררי, כך נראה, מגיע באופן קבוע לשיעוריו של פינטו ונמצא עמו בקשר הדוק. השבוע, שעות אחרי התאבדותו של ברכה, הגיע הרב פינטו לחגוג בברית לאחיינו באשדוד. בסרטון שהגיע לידי וואלה!NEWS נראה פינטו יושב לצד אביו, הרב חיים פינטו, כאשר גם הררי בין החוגגים.

לאחרונה פורסם בוואלה!NEWS כי עדות דרמטית של הררי שופכת אור על מעורבותו בעניינים המתנהלים בחצרו של הרב פינטו. בעדות שנתן במהלך משפט אזרחי שמתנהל בין שני חסידים של פינטו על עסקה שנקלעה למשבר, תיאר הררי בפרטי פרטים את הקשר העמוק שנרקם בחצרו של פינטו עם חסידיו ואף סיפר כי הרב ייעץ לו שלא להיכנס כשותף בעסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי הררי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully