וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי התאבדות ברכה: פינטו תועד באירוע לצד העבריין יוסי הררי

8.7.2015 / 11:50

בהופעה פומבית ראשונה לאחר שראש יאח"ה שם קץ לחייו, תועד הרב שהורשע במתן שוחד לברכה בחגיגת ברית המילה של אחיינו. לצדו נראה מי שהיה ראש כנופיית רמת עמידר. בשיעור השבועי של הרב, זכה הררי לכבוד מלכים

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

שעות בודדות אחרי התאבדותו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) תת-ניצב אפרים ברכה בתחילת השבוע, תועד הרב יאשיהו פינטו, שהורשע במתן שוחד לברכה והואשם בכך שהוא ואנשיו הגישו נגדו תלונות במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), חוגג באירוע משפחתי באשדוד. בסרטון שהגיע לידי וואלה!NEWS נראה פינטו יושב לצד אביו, הרב חיים פינטו, כאשר בין החוגגים גם יוסי הררי, לשעבר ראש כנופיית רמת עמידר.

האירוע החגיגי התקיים לכבוד ברית מילה לאחיינו של פינטו והשתתפו בו שאר בני המשפחה, מקורבים לרב וחסידיו. זו הפעם הראשונה שבה הוא נראה בציבור מאז ההתאבדות של ברכה, שאירעה שעות קודם לכן. נוסף לכך, בשיעור השבועי של הרב פינטו שהתקיים ביום חמישי, עמד הררי לצדו של הרב לאורך השיעור כולו. כשהרב סיים את דבריו, הוא כיבד את תלמידיו בהדלקת נרות להצלחתם ושם הררי זכה לכבוד מלכים.

שעות אחרי התאבדותו של תנ"צ אפרים ברכה: הרב פינטו תועד חוגג בברית. מערכת וואלה!
פינטו, בהופעה פומבית ראשונה מאז התאבדותו של ברכה/מערכת וואלה!

אתמול הגיבה לראשונה מח"ש למקרה ובהודעה הרשמית של משרד המשפטים נטען כי הפרסום, שלפיו הוחלט בשבוע שעבר על חקירה נגד ברכה, היה שקרי, וכי מעולם לא היה יסוד לחקירה כזו. בנוסף לכך, ציינו כי מאז החלה הפרשה נמסר מידע רב נגד ברכה - שבכמה פעמים לא העלה דבר.

"מאז שברכה מסר את המידע המפליל נגד יאשיהו פינטו, שבעקבותיו נפתחה נגד פינטו חקירה שבסופה הוא הועמד לדין, הורשע ונידון לשנת מאסר, הגיעו תלונות ומידע רב מצד פינטו ומקורביו, שייחסו לתנ"צ ברכה עבירות שונות", נמסר ממשרד המשפטים, והובהר כי כמתחייב לפי חוק, נבדק מידע זה לאורך כל התקופות על פי הנחיית היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה.

לפי משרד המשפטים, בדיקות יסודיות שבוצעו בעניינו של ברכה "לא הניבו שום יסוד לפתיחה בחקירה פלילית". עוד נכתב: "החלטות בעניין זה ניתנו על ידי היועץ המשפטי לממשלה, בהמלצת פרקליט המדינה. פורסם ברבים כי לא נמצא יסוד לפתיחת חקירה פלילית נגד תנ"צ ברכה. כמו כן, לא נמצאה כל עילה למנוע את מינויו לראשות יאח"ה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תנ"צ אפרים ברכה בבית משפט העליון, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
תנ"צ אפרים ברכה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully