וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה הוא שווה לחמאס?": משפחת הצעיר הבדואי מבקשת להשיבו

אחמד אבו סוויס

9.7.2015 / 17:55

קרוב משפחתו של הצעיר מהפזורה שמוחזק ברצועת עזה הסביר כי כבר לפני שלושה חודשים הם עודכנו שהוא עבר את הגבול. "הוא לא נורמלי. הוא היה במצרים, בירדן, בשכם. הוא עבר כל מיני גבולות"

צילום: אחמד אבו-סוויס, עריכה: יאיר דניאל

"אנחנו מודאגים, כבר לפני שלושה חודשים נאמר לנו שהוא לא בגזרה שלנו, אלא בגזרה אחרת לגמרי" - כך אמר היום (חמישי) קרוב משפחתו של הצעיר הבדואי מהפזורה, לאחר שהותר לפרסום כי הוא מוחזק ברצועת עזה. "אמרו לנו שהוא עבר את הגבול לשם. מה הוא שווה לחמאס? אני לא יודע. מה הם צריכים אותו? הוא לא יעזור להם בכלל. לא בטילים ולא בגראדים. שיחזירו את הילד וזהו".

שמו של הצעיר טרם הותר לפרסום אך משפחתו טוענת כי גורמי הביטחון עדכנו את אביו כי הוא נמצא ברצועת עזה. משרד הביטחון אישר כי מדובר בצעיר שחצה את הגבול לרצועה כמה פעמים בעבר, והוחזר דרך גבול מצרים. "הילד הזה היה פעם במצרים, פעם בירדן, פעם בשכם. הוא עבר כל מיני גבולות. בזמן מבצע 'צוק איתן' הוא גם עבר את הגבול לעזה, אבל החזירו אותו משם", הודה קרוב המשפחה.

עוד בנושא:
תושב הפזורה הבדואית מוחזק בעזה: "חוששים שייגרם לו נזק"
נתניהו הבטיח "להשיב את אברהם", אך עדיין לא נפגש עם המשפחה
ליברמן על הישראלי בשבי חמאס: "הופתעתי לשמוע היום על הפרשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בן יחיד לאבא שלו". הצעיר הבדואי שמוחזק ברצועת עזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרוביו של הצעיר טוענים כי הוא לוקה בנפשו. "הילד הזה הוא לא נורמלי, חסר לו משהו בראש", אמר קרוב המשפחה. "הוא מסכן. בן יחיד לאבא שלו. אני מכיר את אבא שלו, כמה הוא השקיע בו. אנחנו מקווים שיהיה בסדר, שיחזירו אותו משם".

מוקדם יותר היום גם אביו טען כי בנו סובל מבעיות נפשיות. "אנחנו חושדים שהוא בעזה, כי כך אמרו לנו", אמר. "זו לא הפעם הראשונה שהוא עובר את הגבול. אנחנו רוצים לטפל בנושא הזה בשקט. אנחנו לא רוצים שייגרם לו נזק ולא רוצים לקשר את סיפורו לאזרח הישראלי הנוסף".

במקביל, הותר היום לפרסום כי גם אברהם מנגיסטו, בן 28 מאשקלון, נמצא ברצועת עזה. מנגיסטו חצה את הגבול לרצועת עזה לפני עשרה חודשים, הוא נעצר על ידי חמאס בתוך זמן קצר והועבר למקום מסתור. מידע על כך הועבר למשפחתו זמן קצר לאחר מכן, שבעצת גורמי ביטחון התנגדו להתייחס לפרשה בכלי התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully