וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של השבוי בעזה: "מבקשים מהמדינה לעשות הכול לשחררו"

9.7.2015 / 15:26

קרוביו של אברהם מנגיסטו דיברו לראשונה מאז הסרת הצו. אחיו אילן: "מדובר במקרה הומניטרי קשה, הוא לא בריא. החלטנו לנהוג באיפוק". אביו: "הוא הילד שלי, תעזרו לו". יעלון: "חמאס אחראי לגורל שני האזרחים". דיווח מאולפן וואלה!NEWS

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

משפחתו של אברהם מנגיסטו, הצעיר בן ה-28 שחצה את הגבול לרצועת עזה ומוחזק בשבי חמאס זה עשרה חודשים, מקיימים בשעה זו (חמישי) מסיבת עיתונאים מאשקלון. הבוקר, עם הסרת צו איסור הפרסום, אמרה משפחה כי גורמי ביטחון ייעצו להם להנמיך פרופיל ולא להתראיין לכלי התקשורת, מחשש כי הדבר יפגע ביקירם.

אילן מנגיסטו, אחיו של אברהם, אמר: "אחי נעדר זה עשרה חודשים, חצה את הגבול ומאז נעלמו עקבותיו. מדובר במקרה הומניטרי קשה כי הוא אינו בקו הבריאות. אני מבקש מהמדינה לעשות הכול להשיב את אחי, אני מבקש מהקהילה הבינלאומית להתערב כדי לשחרר את אחי. אני פונה לחמאס כדי להתחשב במצב אחי ולשחררו מידית".

הוא הוסיף כי בני המשפחה מבקשים לשמור על קו מתון. "אני ומשפחתי החלטנו לנהוג באיפוק כדי לתת לממשלה להשיב את אחי. אני פונה לאזרחים לנהוג באיפוק. נודיע על המשך דרכנו בימים הקרובים", אמר.

לקריאה נוספת:
ישראלי בשבי החמאס: גם הקבינט והכנסת נותרו באפילה
גורם מדיני: הפרשה פורסמה לאחר שכשלו המגעים לשחרור מנגיסטו
אחיו של אברהם השבוי בעזה: "אמרו לנו שאם נדבר - חייו בסכנה"

אילן מנגיסטו, אחיו של אברהם מנגיסטו, אשקלון. לירון מולדובן, מערכת וואלה!
אילן מנגיסטו, אחיו של אברהם, במסיבת העיתונאים באשקלון, היום/מערכת וואלה!, לירון מולדובן

אללין מנגיסטו, אביו של הצעיר, אמר כי הוא מקווה שמקבלי ההחלטות יפעלו בהקדם. "אני רוצה להגיד לממשלה שתעזור לי, הוא הילד שלי, כולנו ממדינת ישראל". כשנשאל אם ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל לפי ידיעתו בנושא, השיב מנגיסטו שכן, אולם בהתחלה לא דיברו איתו בנושא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אמו של אברהם מנגיסטו, אשקלון, 9 ביולי 2015. לירון מולדובן, מערכת וואלה!
אמו של אברהם מנגיסטו, היום באשקלון/מערכת וואלה!, לירון מולדובן

שר הביטחון משה יעלון התייחס בשעות הצהריים לנושא ואמר כי הממשלה פועלת בנדון. "שני אזרחים ישראלים נמצאים ברצועת עזה בידי חמאס. מדינת ישראל משקיעה מאמצים רבים להשיבם לחיק משפחתם. אנו רואים בחמאס אחראי לגורלם ודורשים את החזרתם", אמר עם שובו ארצה מביקור עבודה באיטליה.

לדבריו, "נפגשתי עם משפחתו של אברה מנגיסטו, עדכנתי אותה בפעולותינו וחיזקתי את ידיה. אנו נמצאים גם בקשר עם משפחתו של הישראלי הנוסף המוחזק ברצועה ומעדכנים אותה בהתפתחויות".


(עדכון ראשון: 12:26)

אברהם מנגיסטו, הצעיר הישראלי שנמצא בידי חמאס. באדיבות המשפחה
אברהם מנגיסטו/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully