וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הציג 3 דיסקיות חיילים; הבוקר תותר לפרסום פרשה ביטחונית

9.7.2015 / 8:00

גדודי עז א-דין אל-קאסם הציגו דיסקיות חיילים כביכול, ובהן אחת עם שמו של סמ"ר אורון שאול. אתמול צוטט בכיר חמאס בסוכנות הידיעות הטורקית, באומרו כי ישראל פנתה בבקשה לדון בהשבת גופות חייליה מעזה

חמאס מציג רקטות חדשות לציון שנה לסיום צוק איתן  יולי 2015. טוויטר, צילום מסך
"מאז תום המבצע הצלחנו בכל יום להשיג הישגים". פעיל חמאס מציג את הרקטות החדשות/צילום מסך, טוויטר

הבוקר יותרו לפרסום פרטי פרשה ביטחונית. אתמול צוטט בסוכנות הידיעות הטורקית בכיר חמאס, באומרו כי ישראל ביקשה לפתוח במשא ומתן עמו על השבת גופותיהם של סגן הדר גולדין ושל סמל-ראשון אורון שאול שנהרגו במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה. סגן גולדין נהרג במהלך אירועי "יום שישי השחור" ברפיח וסמ"ר שאול נפל במהלך תקרית הנגמ"ש בשג'אעיה.

הגורם מסר כי לפני ארבעה שבועות העביר מתווך אירופאי מסר לחמאס, שלפיו ישראל מעוניינת לפתוח ערוץ שיחות בנוגע להשבת הגופות. לדבריו, חמאס מסר למתווך כי "אין בכוונתו לדון בסוגיה" לפני שישוחררו ללא תנאי כל משוחררי עסקת שליט, שנעצרו מחדש.

מייצג של חמאס לציון שנה לסיום צוק איתן שבו הדיסקית של החייל אורון שאול יולי 2015. טוויטר, צילום מסך
נגמ"ש צה"ל שעליו יד ברזל האוחזת בדיסקיות שלושה חיילים/צילום מסך, טוויטר

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קאסם, חשפו אמש (רביעי) שתי רקטות חדשות שאותן היא פיתחה לטענתה לאחרונה. הרקטות, שהוצגו במהלך מצעד צבאי ברצועת עזה לציון שנה לתחילת מבצע "צוק איתן", נושאות את שמם של מוחמד אבו שמאלה ושל ראאד אל-עטאר, בכירי הזרוע שנהרגו במהלך הלחימה בקיץ הקודם.

במהלך המצעד הוצג דגם של נגמ"ש של צה"ל, דומה לזה שנפגע בתקרית בשכונת שג'אעיה במהלך המבצע, אז נהרגו שבעה לוחמים מחטיבת גולני, בהם סמל-ראשון אורון שאול, שגופתו נותרה בידי הארגון. כמו כן, נחשף מיצג של יד ברזל, האוחזת בדיסקיות של שלושה חיילי צה"ל, בהן אחת של סמ"ר שאול.

"בעתיד ייחשף טבען של הרקטות החדשות", הכריז דובר הזרוע אבו עוביידה. הוא הזהיר את "האויב מפני התערבות חדשה ברצועה" וטען כי עד כה "ראה האויב חלק קטן מכוחו האמתי". לדבריו, מאז תום מבצע "צוק איתן", "הצלחנו בכל יום להשיג הישגים". דובר הזרוע הבהיר כי טרם נפתרו כל סוגיות הפסקת האש בין הצדדים, ובראשן נושא האסירים.

עוד בוואלה!NEWS:
אובמה: "הסיכוי להגיע להסכם עם איראן נמוך מ-50%"
בתוך ארבע שנים: הוכפל מספר הדתיות שהתגייסו לצה"ל
בשל הקיצוץ הצפוי בתקציב: הרמטכ"ל בוחן סגירת חטיבת שריון וטייסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully