וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלום עכשיו" בארה"ב לאבו מאזן: "פטר את השגריר האנטישמי"

9.7.2015 / 0:44

הארגון גינה את דבריו של עימאד נביל ג'דע, הנציג הדיפלומטי של הפלסטינים בצ'ילה, שנחשפו בוואלה!NEWS, ולפיהם אין עם יהודי וכי מטרת התנועה הציונית היא להשתלט על העולם. "הצהרות מתועבות שיש להתנער מהן לאלתר"

עריכה: שניר דבוש

ארגון "שלום עכשיו" בארצות הברית גינה אתמול (רביעי) בתקיפות את דברי השגריר הפלסטיני בצ'ילה, עימאד נביל ג'דע, שטען בנאומו שאין עם יהודי וכי מטרתם של היהודים והתנועה הציונית היא "להשתלט על העולם". בהודעה שפרסם הארגון נכתב כי הוא מצפה מיו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן להתנער מדבריו של הדיפלומט, שנחשפו שלשום בוואלה!NEWS, ולפטר אותו.

"ההצהרות המתועבות הללו, עלילות אנטישמיות מהסוג הגס ביותר, הן שערורייה", אמרה ראש הארגון, דברה דיליי. "דברי שנאה אלו נותנים לגיטימציה לשקרים אנטישמים ומפיצים כעס ושנאה בקרב הציבור הישראלי, המטיל ספק רב בכדאיות לשלום עם הפלסטינים ובאמינות ההנהגה הפלסטינית כשותפה לשלום".

היא הוסיפה כי "הצהרות אלו נאמרו לפני כמעט חודשיים ורק עתה נחשפו, אבל אין בכך להוריד מגודל השערורייה. הן עושות עוול לתהליך השלום, לעם הפלסטיני ולמאבקו לעצמאות ולחופש. יש לגנות לאלתר ובאופן פומבי את דבריו של השגריר ג'דע. אבו מאזן צריך לפטר אותו מתפקידו".

לקריאה נוספת:
חשיפה: חמאס ממשיך להעביר פצועים של דאעש מסיני לעזה
הדיל של נתניהו וליברמן שיבטיח וטו לימין במינוי שופטים לעליון
"הסכם הגרעין ייחתם ב-48 השעות הקרובות - או כלל לא"

השגריר הפלסטיני בצ'ילה: "המטרה המקורית של היהודים - לשלוט בכל העולם". צילום מסך
"דברי שנאה שערוריתיים שיש לגנות לאלתר". השגריר ג'דע/צילום מסך

במהלך "ועידה למען השלום בפלסטין" שנערכה לפני כחודשיים בסנטיגאו, בירת צ'ילה, אמר ג'דע בנאומו כי "קבוצה של אינטלקטואלים ויועצים פיננסיים, רובם אירופים לא יהודים, החליטו ליצור את התנועה הציונית בתואנה אחת: יצירת בית לאומי לעם היהודי. אולם האמת היא שמטרתם היא הגנה על תכניתם לשלוט על העולם כולו".

בין היתר ציטט גם מתוך "הפרוטוקולים של זקני ציון". לדבריו, "בספר הזה הם פירטו את התכניות להפעיל מניפולציות על כל המנגנוניים הפיננסיים, הכלכליים והתעשייתיים בעולם כולו". עם זאת, הבהיר השגריר: "בנוגע לשנאה נגד העם היהודי, אנחנו כפלסטינים לא שונאים. מעבר לכך, אנחנו לא מכירים בקיום של העם היהודי, אין עם יהודי. אין זה הניתוח האישי שלי. דת אינה יכולה להיות עם".

(עדכון ראשון: 19:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully