וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף פעם לא מאוחר מדי: עשרות ניצולי שואה יחגגו בר מצווה

8.7.2015 / 19:30

דיירי ודיירות הבית החם לניצולי השואה בחיפה, שנבצר מהם לחגוג את המאורע בשל תלאות המלחמה, יעלו בשבוע הבא לכותל ויציינו לראשונה את הגעתם למצוות. לאחר מכן ייפגשו עם ראש הממשלה. "מטרה נשגבת"

ניצולי שואה חוגגים בר מצווה. עמותת יד עזר לחבר, מערכת וואלה! NEWS
"אנחנו רואים בעצם קיום האירוע חשיבות רבה"/מערכת וואלה! NEWS, עמותת יד עזר לחבר

באיחור של כמה עשרות שנים, יעלו בשבוע הבא עשרות ניצולי שואה לכותל המערבי בירושלים ויחגגו את בר ובת המצווה. את האירוע מארגנת עמותת "יד עזר לחבר", שהקימה בשנת 2007 בחיפה את הבית החם לניצולי השואה, שדייריו יהיו כלות וחתני השמחה.

באירוע המרגש ישתתפו הרב הראשי לישראל, דוד לאו, רב הכותל, שמואל רבינוביץ', שרים, חברי כנסת ואורחים רבים. הניצולים יוסעו לכותל, שם יערך הטקס, ולאחר מכן תצא המשלחת למשכן הכנסת שם יפגשו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שרים וחברי כנסת נוספים.

עוד בוואלה!NEWS:
בזכות פוסט בפייסבוק: מאות השתתפו בהלוויה של ערירי מאשדוד
"לא יכול לוותר על קולות": ראש העיר צפת ידע על החשדות נגד הרב?
שרה נתניהו חנכה מרכז הדרכה בתחנת כיבוי אש לזכר חלל "צוק איתן"

שמעון סבג, עמותת יד עזר לחבר. באדיבות המצולמים
"האירוע נמנע מהם בגלל שהיו נרדפים על ידי הנאצים". מנכ"ל העמותה, שמעון סבג/באדיבות המצולמים

מנכ"ל העמותה, שמעון סבג, החליט לקיים את הטקס עבור 30 ניצולי השואה. "אנחנו רואים בעצם קיום האירוע חשיבות רבה", אמר סבג. "מדובר בניצולי שואה שהאירוע נמנע מהם בגלל שהיו נרדפים על ידי הנאצים ושהו בגטאות ובמחנות ההשמדה. אנו בעמותה רואים מטרה נשגבת לציין עבורם ובשבילם את האירוע".

עמותת "יד עזר לחבר" משכנת קרוב למאה ניצולי שואה ודואגת למחסורם של הניצולים. בין היתר, דואגת העמותה שיקבלו הדיירים שלוש ארוחות ביום, תנאי מחייה נאותים, סיוע רפואי במרפאה שהוקמה במתחם, ליווי של עובדת סוציאלית ועוד. במקביל מתנדבי העמותה דואגים לניצולים גם לשעות הפנאי במועדון שנבנה והוקם במתחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully