וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נגד הרב שיינברג: "הוא ניצל אותנו בצורה מזעזעת"

17.7.2015 / 10:31

"היום אני כבר לא מפחדת ממנו", סיפרה שרית בריאיון לאולפן וואלה!NEWS, ותיארה כיצד הגיעה אל הרב מצפת לייעוץ לפני 13 שנים, שבמסגרתו בוצעו בה לכאורה מעשים מגונים. "הוא אדם שרלטן שזיהה את המצוקה שלי"

עריכה: ניר חן

"הוא ניצל אותנו בצורה מזעזעת" - כך סיפרה לאולפן וואלה!NEWS אחת המתלוננות נגד הרב עזרא שיינברג מצפת, שאמש (חמישי) הותר לפרסום כי הוא הרב החשוד באינוס ובביצוע מעשים מגונים בנשים שהגיעו אליו לייעוץ. עד כה הוגשו נגדו עשר תלונות בגין עבירות מין שביצע לכאורה.

"זה היה לפני 13 שנה. הייתי בת 25 ובתקופה מאוד קשה, וחיפשתי עזרה. לפני כן לא הלכתי לרבנים ואחריו גם לא הלכתי לרבנים", סיפרה שרית. "הגעתי אליו ודיברנו, והוא אמר לי שהכול יהיה בסדר ואני יכולה ללכת, והלכתי. אחרי שעתיים-שלוש הוא מתקשר אליי ומבקש לפגוש אותי. הוא אמר שהוא צריך לפגוש אותי כרגע, שזה דחוף, כי משהו קרה. זה נשמע לי קצת מוזר, אבל הלכתי.

היא הוסיפה כי "אז הוא עשה בעצם דברים שהוא לא צריך לעשות, כביכול במסגרת טיפול רוחני. הוא נגע במקומות שהוא לא צריך לגעת, הוא מרח אותי במים שהוא סיפר שיש להם סגולות. האבסורד הוא שגם בירכנו על המים ובירכנו על כל הטיפול והוא המשיך להתפלל והלתפלל, כביכול תוך כדי תפילה וקדושה. בסוף ברחתי".

לקריאה נוספת בנושא
הרב של צפת: לאסור השימוש במותג הכשרות של הרב החשוד
"לא יכול לוותר על קולות": ראש העיר צפת ידע על החשדות נגד הרב?

שמו של הרב עזרא שיינברג הותר לפרסום - יקי אדמקר באולפן. מערכת וואלה!
"עשה דברים שלא היה צריך לעשות". הרב שיינברג/מערכת וואלה!

"כל דקה ושנייה מהרגע שהוא חייג אליי הרגשתי שזה מוזר, שזה לא נכון", הדגישה, "ולמרות זאת, חלק אחר בראש אומר 'אבל הוא רב'. יש קונפליקט מאוד קשה - זו חוויה מאוד שהיא לא פשוטה כי ההגיון והאמוציונליות אומרים לך שאת עושה דבר לא נכון, ומצד שני הרצון להיגאל ולהיות קרובה לדת משקיט את ההגיון. אני לא יודעת איך להסביר את זה".

לדבריה, "היום אני כבר לא מפחדת ממנו. אני חושבת שכל הנשים האלה צריכות להבין שאין לו כוח יותר, אין לו כוח עלינו, הכוח נגמר. הוא אדם שרלטן, נוכל. הוא זיהה את המצוקה שלנו ופשוט ניצל אותנו בצורה מזעזעת. אני רוצה יותר מזה להגיד: שהיום אחרי 13 שנים יש לי נחת, מה שלא היה לי הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully