וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה נוספת בדרך לבית הלבן: התמונה שקלינטון מחקה מטוויטר

שרת החוץ האמריקנית לשעבר העלתה תמונה, שבה נראית לוחצת ידיים עם גבר שעל זרועו קעקוע שעליו כתוב "לבן". הפרסום הוסר תוך זמן קצר, אולם עורר תגובות נזעמות ברשת. "הרפובליקנים מנהלים נגדי גל מתמשך של מתקפות"

צילום: רשת CNN, עריכה: גדי וינסטוק

תמונה שהועלתה אתמול (שלישי) לחשבון הטוויטר של המועמדת לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון הוסר תוך זמן קצר, לאחר תגובות נזעמות על התמונה ברשת החברתית. בתמונה נראית שרת החוץ לשעבר והמועמדות המובילה לנשיאות בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית לוחצת ידיים עם גבר, שעל זרועו קעקוע שעליו כתוב "לבן".

התמונה צולמה בשבוע שעבר, במהלך ביקור של קלינטון בעיירה לבנון שבניו המפשייר, במסגרת מסע הבחירות שלה. לצדה, נכתב: "אני חושבת שאנו, כאומה שבאמת מאמינה בסיוע ובנדיבות לחברינו, לשכנינו ולזרים, ולתת להם הסיכוי שאולי לא היו מקבלים אחרת".

עוד בוואלה חדשות:
קלינטון לתורמים יהודים: "אהיה טובה יותר לישראל מאשר אובמה"
תכתובות המייל שעלולות לפגוע במרוץ של קלינטון לנשיאות ארה"ב
מעלה הילוך: קלינטון ערכה עצרת גדולה בניו יורק, ודיברה כלכלה

ציוץ שנמחק מחשבון הטוויטר של הילרי קלינטון, יולי 2015. צילום מסך מתוך טוויטר, צילום מסך
התמונה שהוסרה/צילום מסך, צילום מסך מתוך טוויטר

כמו כן, אתמול טענה קלינטון בריאיון לרשת CNN כי הרפובליקנים מנהלים נגדה "גל מתמשך של מתקפות". לטענה, פרשת המיילים שניהלה מחשבונה האישי בעת כהונתה כשרת חוץ "מנופחת ללא כל בסיס עובדתי. אני רוצה שהאנשים יבינו מה האמת, והאמת היא שכל מה שעשיתי היה בהתאם לנהלים".

קלינטון הכריזה בריאיון כי ביום שני הקרוב תחשוף את תכניתה הכלכלית לארצות הברית. בחודש אפריל היא הכריזה באופן רשמי על הצטרפותה למרוץ לנשיאות ארצות הברית, לקראת הבחירות שייערכו בשנה הבאה. למרות שהסקרים צופים לה ניצחון ברור בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית, הסנאטור ברני סנדרס צובר תמיכה הולכת וגוברת בסקרים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully