וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלה הילוך: קלינטון ערכה עצרת גדולה בניו יורק, ודיברה כלכלה

13.6.2015 / 20:31

לאחר שורת אירועים קטנים במדינות שיפתחו את המירוץ לבית הלבן, ערכה המועמדת המובילה במרוץ לנשיאות ב-2016 עצרת ענק בניו יורק, והתמקדה בתחום הכלכלי: "נעבור עבור האזרח הפשוט, לא רק עבור מי שבפסגה"

צילום: רויטרס

הילרי קלינטון, שתתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016, ערכה היום (שבת) את עצרת הבחירות המרכזית הראשונה שלה מאז נכנסה למרוץ לבית הלבן לפני כחודשיים. בנאום בניו יורק, שבו נכח גם בעלה והנשיא לשעבר ביל קלינטון, התרכזה שרת החוץ לשעבר במצב הכלכלי והבטיחה כי היא תפעל למען האזרח הממוצע, אם תיבחר.

"הכלכלה תעבוד לטובת האמריקני הפשוט, ולא רק עבור אלו שנמצאים בפסגה", אמרה קלינטון לפני תומכיה. "אתם בטח תוהים מתי העבודה הקשה שלכם תשתלם ומתי המשפחה שלכם תתקדם. מתי? אני אומר שעכשיו", הוסיפה. היא אף הבטיחה להקים בנק תשתיות לאומי שימומן באמצעות איגרות חוב ולשנות את שיטת המס כדי שתיטיב עם אלו "העובדים קשה".

עוד על בחירות 2016 בארצות הברית
ארה"ב: הרפובליקני לינדזי גרהאם הכריז על מועמדותו לנשיאות
הרפובליקני השמיני: מושל ניו יורק לשעבר ירוץ לנשיאות ארה"ב

הילרי קלינטון בעצרת בחירות בניו יורק, 13 ביוני 2015. רויטרס
קלינטון בעצרת הבחירות, היום/רויטרס

האירוע הגדול שקיימה קלינטון בניו יורק מעיד על שינוי בקמפיין הבחירות שלה – עד כה ערכה קלינטון כמה אירועים מצומצמים עם מוזמנים שנבחרו מראש, כשהיא התמקדה במדינות כמו אייווה, שם יתקיימו הפריימריז הראשונים של המפלגה הדמוקרטית.

קלינטון, שמקווה להיות הנשיא הראשונה בתולדות ארצות הברית, מדגישה את העשייה שלה בתחום זכיות הנשים ונוטה להזכיר את החינוך שלו זכתה מצד אמה. כמו כן, קלינטון מנסה בקמפיין שלה להתרחק מהשנים הרבות שבילתה בוושינגטון בתור האישה ראשונה, סנאטורית לשעבר וכן שרת החוץ בממשלו של ברק אובמה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הילרי קלינטון וביל קלינטון בעצרת בחירות בניו יורק, 13 ביוני 2015. רויטרס
ביל קלינטון לצד הילרי בעצרת בניו יורק, היום/רויטרס

בינתיים, קלינטון מסתמנת כמועמדת המובילה במרוץ, בוודאי מבין המועמדים הדמוקרטיים. סקר שפרסמה רשת FOX NEWS בשבוע שעבר גילה שאף שהפער שלה מיתר המועמדים נשחק במעט, בכל הנוגע לפריימריז במפלגתה - היא מובילה בענק. 57% מהנשאלים אמרו שיצביעו עבורה, בעוד שיתר המועמדים - הסנאטור ברני סנדרס, מושל מרילנד לשעבר מרטין אומלי, וסגן הנשיא המכהן ג'ו ביידן נותרים הרחק מאחור. סקרים שניסו לבחון את מצבה של קלינטון מול המועמדים הרפובליקניים הבולטים - בהם מרקו רוביו, ג'ב בוש וסקוט ווקר גילו כי היא מובילה בפער של 5% לפחות על כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully