וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 נשכח בגן נעול וחשוך באופקים; הסייעת נחקרה בחשד לרשלנות

6.7.2015 / 2:33

אמו של הילד הגיעה לגן לאחר שבנה לא שב מהקייטנה, נכנסה לגן דרך גן אחר ומצאה את בנה ישן בפינת המשחקים, כשהגן נעול וחשוך. הסייעת הביעה צער רב בחקירתה ושוחררה לביתה בתנאים מגבילים

גן הילדים בקרית אתא בו הסייעת חשודה בכך שדרשה מילדים בגן בקריית אתא להכות בן 3 . ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
הילד נמצא נעול בגן הילדים באופקים/אדריאן הרבשטיין

אמו של ילד בן ארבע מאופקים, אשר לא שב אתמול (ראשון) חזרה לביתו מהקייטנה של העירייה שאליה הולך בגן ילדים בעיר, נחרדה למצוא אותו ישן בפינת המשחקים בתוך גן חשוך ונעול. האם הגישה תלונה במשטרה נגד הסייעת האחראית, תושבת העיר כבת 30, וטענה כי היא זו ששכחה את בנה בגן. חוקרי תחנת אופקים חקרו באזהרה את הסייעת בחשד לרשלנות ושחררו אותה לביתה בתנאים מגבילים.

מחקירת המשטרה עלה כי ישנן שתי סייעות, האחת יצאה מוקדם והשנייה שכחה את הילד בגן, יצאה ונעלה את הדלת. עוד עלה כי האם שהגיעה לאסוף את בנה נכנסה לגן באמצעות דלת מגן אחר, וגילתה את בנה ישן לבדו. הסייעת הביעה בחקירתה צער רב מהמעשה .

מפקד תחנת אופקים, סגן-ניצב קובי מור, ציין שדיווח על המקרה לעיריית אופקים, אשר לה שייכת הקייטנה, ושם החלו במקביל לחקירה בהליך של בירור. מור קרא לכול אדם האחראי על קבוצת ילדים לוודא תמיד שכל הילדים יצאו מהמקום טרם נעילתו. כמו כן, הוא הוסיף כי מומלץ לרענן את הנחיות הבטיחות בכל הקשור לטיפול בילדים בכלל ובקיץ בפרט.

עוד בוואלה חדשות:
מ-512 ועד תיק פישר: מה יעלה בגורל החקירות הרגישות שהשאיר ברכה?
משאל העם ביוון: מסתמן ניצחון מוחץ למתנגדי ההסכם עם גוש האירו
בריטניה התרגשה: הנסיכה שרלוט הוטבלה לנצרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully