וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד תושב לוד בגין רצח פרודתו ובן זוגה

2.7.2015 / 10:24

יונתן שטיינגרדט נאשם כי רכש סכין עם להב באורך 13 ס"מ ודקר עמה למוות את בת זוגו לשעבר ויקטוריה שטיינבגרדט ובן זוגה מוריס שמלאשווילי בדירתה בעיר בחודש שעבר. המנוחה החליפה בעבר מנעול דלת ביתה בשל חששה מהנאשם

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ליאור קירשנר

(הלווייתה של ויקטוריה שטיינגרדט בחודש שעבר)

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד יונתן שטיינגרדט, תושב לוד בן 50, בגין רצח זוגתו לשעבר ויקטוריה שטיינגרדט בת ה-38 ובן זוגה מוריס שמלאשווילי. שטיינגרדט נאשם כי דקר את השניים למוות בדירתה של האישה בלוד בחודש שעבר.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך דין מיקי פורן, הנאשם התקשה להסתגל לפרידתו מהמנוחה ולעזיבת הדירה שבה התגוררו יחד. בשל כך, התקשר שטיינגרדט לזוגתו לשעבר פעמים רבות ושלח לה מספר רב של הודעות, בהן ביקש ממנה שתאפשר לו לחזור להתגורר עמו.

לקריאה נוספת:
"לא הייתה צריכה למות ככה": הנרצחת בלוד הובאה למנוחות
פתח את הדלת לשוטרים בכוחותיו האחרונים – בזמן שנאבק עם הרוצח

הלווית ויקטוריה שטיינגרדט, בית העלמין בלוד, יוני 2013. ניב אהרונסון
נדקרה בלבה. קברה של ויקטוריה שטיינגרדט/ניב אהרונסון

לאור זאת, התעורר בלבה של המנוחה חשש מהנאשם, ולבקשתה הוחלף המנעול בדלת הכניסה לדירה. לאחר מכן, בשתי הזדמנויות שונות, ניסה הנאשם להיכנס לדירה, ללא הצלחה, כיוון שהמנוחה סירבה לפתוח את דלתה. זמן קצר לאחר ששטיינגרדט עזב את הדירה, עבר להתגורר בה שמלאשווילי עם המנוחה, ועובדה זו נודעה לנאשם כעבור זמן מה.

ב-1 ביוני, יום הרצח, נודע לשטיינבגרדט על הגעתו הצפויה של טכנאי לדירת זוגתו לשעבר. הוא רכש סכין עם להב באורך 13 סנטימטרים, לאחר שטען בפני המוכר כי מדובר במתנה לחבר. זמן מה לאחר מכן, נכתב בכתב האישום, נכנס שטיינבגרדט לדירה תוך שהוא מנצל את העובדה שהדלת לא הייתה נעולה בעת ביקור הטכנאי ודקר את המנוח בגבו עם הסכין שרכש כמה פעמים, עד שהביא למותו. בהמשך, משנפל המנוח על הרצפה, דקר הנאשם את גרושתו שש פעמים, בהן פעמיים בעומק החזה. אחת הדקירות חדרה ללבה ולריאתה והביא למותה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully