וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הייתה צריכה למות ככה": הנרצחת בלוד הובאה למנוחות

עשרות בני אדם ליוו בדרכה האחרונה את ויקטוריה שטיינגרברט, שנדקרה למוות שלשום על ידי בעלה לשעבר. חבריה של בתה קטיה פתחו בקמפיין לסייע לה כלכלית: "אין לה קרובי משפחה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ליאור קירשנר

ויקטוריה שטיינגרברט, שנרצחה שלשום בדירתה בלוד על ידי בעלה לשעבר, הובאה אמש (רביעי) למנוחות בבית העלמין החדש בעירה. "היא הייתה אישה מדהימה ומיוחדת במינה, משפחה מדהימה, אני מצטער שהיא הלכה בנסיבות האלה", סיפר דוד אלקובי משכונת גני אביב, שכנה בעבר של הנרצחת. "היא לא הייתה אמורה ללכת בנסיבות האלה, אבל ככה רצה הגורל". על הגרוש של שטיינבגרברט, שדקר אותה ואת בן זוגה מוריס שמלשווילי למוות, אמר אלקובי כי הוא זוכר אותו "בן אדם מקסים ונינוח".

עשרות בני אדם הגיעו ללוות בדרכה האחרונה את שטיינגרברט. בין הנוכחים היו גם חבריה של קטיה שטיינגרברט, בתה של הנרצחת, שסיפרו כי הם מכירים אותה זה כמה שנים. מאז הרצח הם מנסים לתמוך בקטיה גם באופן כלכלי. "אנחנו מנסים לאסוף כמה שיותר תרומות, כדי שהיא תוכל להיות עצמאית ולחזור לשגרה", אמרו דימה, איליה וגיל. "אנחנו רוצים לדאוג לה לא רק לצרכים העכשוויים שלה. כרגע הצלחנו לדאוג לה לדיור, היא נמצאת אצל משפחה שתומכת בה. מאחר שאין לה קרובי משפחה בארץ, אנחנו רוצים לסייע לה וזה מעט שאנחנו יכולים לעשות. הרבה מאוד אנשים פונים אלינו אבל כמובן שנשמח לעוד, אולי זה יגיע לאנשי עסקים או כאלו שיהיו מוכנים לתרום הרבה.

ויקטוריה שטיינגרברט, שנרצחה עם בן זוגה בלוד, הובאה למנוחות. ניב אהרונסון
"לא הייתה אמורה ללכת ככה". קברה של שטיינגרברט/ניב אהרונסון

השלושה פתחו דף בפייסבוק לגיוס תרומות. "רצינו לבקש עזרה כל עוד המקרה בכותרות, כי כרגע אנשים כן פותחים את הלב", אמרו. "אנחנו מודים לכל מי שתרם ולכל מי שיתרום, זה עוזר מאוד לילדה, זה מחמם לה את הלב לדעת שיש אנשים מאחוריה, לדעת שיש אנשים שגם שהיא לא מכירה וכן מוכנים לעזור", הוסיפו. "היא מוסרת בשמנו שהיא מודה לכל מי שתרם ולוקח חלק. היא אפילו הצליחה לחייך היום, וזה עוזר".

עוד באותו נושא

פתח את הדלת לשוטרים בכוחותיו האחרונים – בזמן שנאבק עם הרוצח

לכתבה המלאה
שלט שנתלה בבית הספר בו למדה קטיה שטיינגרדט. פייסבוק, צילום מסך
גיוס תרומות לבתה של הנרצחת/צילום מסך, פייסבוק

שטיינגרברט, בת ה-38, ובן זוגה לחיים שמלשווילי, נרצחו ביום שני האחרון בדירה בלוד, על ידי הגרוש של האישה. לפי החשד, בן זוגה לשעבר של האישה הגיע לדירה ברחוב האדמונית בעיר, התנפל עליה ודקר אותה למוות. במהלך הקטטה התוקף דקר למוות גם את שמלשווילי, שניסה לגונן עליה. החשוד במעשה נמצא בזירה כשהוא פצוע באורח קשה. הוא ריצה ב-2001 שלושה חודשי מאסר בגין אלימות נגדה.

אנשי מגן דוד אדום שהגיעו לדירה נאלצו לקבוע את מותם את של שטיינגרברט ושמלשווילי. כוחות גדולים של משטרה, בפיקודו של מפקד מרחב שפלה, תת-ניצב יהודה בן עטר, הגיעו למקום. לזירה הגיעה מאוחר יותר גם בתה של שטיינגרברט, המשרתת בצה"ל. היא דווחה על המקרה על ידי השכנים.

(עדכון ראשון: 21:53)

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully