וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח את הדלת לשוטרים בכוחותיו האחרונים – בזמן שנאבק עם הרוצח

2.6.2015 / 0:15

מחקירת הרצח הכפול בלוד עולה כי התוקף, בעלה לשעבר של הנרצחת, ניצל את העובדה שהדלת הייתה פתוחה ונכנס לדירה. בן זוגה של האישה נאבק בו והצליח לסייע לשוטרים. החשוד נכלא בעבר לשלושה חודשים בגין אלימות נגד גרושתו

צלם: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

מפקד מרחב השפלה במשטרה, תת-ניצב יהודה בן עטר, התייחס אמש (שני) לרצח הכפול בלוד, שבו נדקרו למוות אישה ובן זוגה בשנות ה-30 לחייהם על ידי בעלה לשעבר, וסיפר על הדקות האחרונות בתקיפה הקטלנית. "טרם הרצח הגיע טכנאי של 'יס' כדי לתקן תקלה בדירה, הנמצאת בקומה השביעית, והרוצח ניצל את העובדה שהדלת פתוחה כדי להיכנס פנימה. השוטרים ניסו לפרוץ את הדלת, ללא הצלחה, עד שבשלב מסוים הצליח בן הזוג של הנרצחת לפתוח את הדלת בכוחותיו האחרונים, בעודו נאבק עם התוקף", סיפר לוואלה!NEWS.

מחקירת המקרה עולה כי התוקף נדון לפני 14 שנים לשלושה חודשי מאסר בגין אלימות כלפי אשתו. היא התלוננה ב-2001 על אלימות מצד בעלה באותם ימים, ובעקבות כך הושת עליו העונש. מהמשטרה נמסר כי מאז לא התקבלו תלונות נוספות. לבני הזוג, שנפרדו לפני כמה שנים, ילדה המשרתת בצה"ל. היא הגיעה לדירה לאחר הרצח ומאז מקיפים אותה קרובי משפחה ושוטרים. לפי שעה לא ברור מה המניע לרצח ובמשטרה בודקים אם טרם המעשה התגלע סכסוך בין הצדדים או שהדוקר פעל מתוך קנאה.

לקריאה נוספת:
גזענות בחצרים? לפועלים הערבים אסור לאכול עם תושבי הקיבוץ
חיסול ברמלה: צעיר נהרג מירי מכלי רכב חולף
הקטל בכבישים: ילד בן 10 ואמו נהרגו בתאונת דרכים בגולן

זירת הרצח בלוד, יוני 2015. אבי כהן
החשוד נאבק גם בשוטר ופצע אותו באורח קל. סמוך לזירת הרצח בלוד, אתמול/אבי כהן

לדברי בן עטר, השוטרים הגיעו לזירה בתוך ארבע דקות ונאבקו ברוצח, שנעל את דלת הדירה לאחר שנכנס אליה. "השוטרים הגיעו במהירות לזירה ומצאו את החשוד ברצח עם הסכין ביד. התפתח בין השוטרים לחשוד מאבק, שבמהלכו אף נדקר ונפצע באורח קל מאוד אחד השוטרים. לאחר מאמץ רב הצליחו השוטרים להתגבר עליו ולהשתלט עליו. הוא דקר תחילה את האישה, ובן זוגה שבא לעזרתה הותקף גם הוא על ידי הרוצח, שתקף אותה מספר רב של דקירות. מיד לאחר מכן הוא ניסה להתאבד".

אתמול סמוך לשעה 16:40 התקבלה קריאה במגן דוד אדום על אירוע דקירה בדירה ברחוב אדמונית בשכונת גני אביב שלוד. אנשי מגן דוד אדום שהגיעו לדירה נאלצו לקבוע את מותם את הגבר והאישה, שניהם בשנות ה-30 לחייהם.

(עדכון ראשון: 21:48)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully